قدس انلاین : به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت علی بن موسی الرضا(ع) شب شعر رضوی با موسیقی اصیل تایبادی در این شهرستان مرزی برگزار شد.

شب شعر رضوی با موسیقی سنتی در تایباد برگزار شد
شامگاه دوشنبه اول مردادماه به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) شب شعری با محوریت این امام رحمت و مهربانی با حضور امام جمعه اهل سنت، شاعران و هنردوستان در سالن شهید آوینی این شهرستان برگزار شد.
امامان، زنده کننده سنت و سیره پیامبر(ص) هستند
امام جمعه اهل سنت تایباد در این مراسم گفت: امامان زنده کننده سنت و سیره پیامبر(ص) هستند و شیعه و سنی به آنان ارادت دارند.
مولوی غلام‌نبی توکلی در ادامه افزود: اگر بخواهیم در مسیر رسول خدا(ص) حرکت کنیم و به درک واقعی از مدینه و زیارت خانه خدا در مکه برسیم باید به زیارت امام رضا(ع) برویم و این مهم برای هیچ مذهبی قابل انکار نیست. همه مسلمانان می‌دانند که اسلام ناب محمدی از طریق امامان به ما رسیده است.
وی اظهار کرد: هرجا نام پیامبر(ص) برده شود بی‌درنگ نام اهل بیت(ع) و آل و اصحاب محمد(ص) زنده می‌گردد همانگونه که در ذکر صلوات آمده است.
لازم به ذکر است، استاد عبدالکریم گزیکی نژاد و استاد غلامرسول پرندآور مهمان ویژه این مراسم بودند و اشعاری در وصف مقام امام مهربانی‌ها علی بن موسی الرضا(ع) به سبک موسیقی اصیل تایبادی اجرا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.