قدس آنلاین – وحید اکرمی: سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیات فوتبال استان خراسان رضوی برای بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتبال، بویژه در بخش فروش بلیط تمهیدات ویژه ای را در نظر  گرفته است.

زمان قطعی بازی پرسپولیس-پدیده هنوز مشخص نیست/بلیت فروشی به هیچ وجه دراستادیوم انجام نمیشود/فقط بافروش۱۵هزاربلیت موافقت شده است

علی رفسنجانی در گفت و گو با قدس آنلاین افزود: تغییر مهم امسال نسبت به سالهای گذشته در بخش فروش بلیط است. بر اساس تصمیم باشگاه پدیده و موافقت و همکاری هیات فوتبال خراسان رضوی و آستان قدس رضوی، بلیط فروشی فقط در شعب بانک ملل صورت می گیرد و به هیچ عنوان در ورزشگاه بلیط فروشی انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای تامین استان ۱۵ هزار بلیط به قیمت ۱۰ هزار تومان، برای این مسابقه در نظر گرفته شده است. هواداران می توانند در روز چهارشنبه  از ساعت ۷ الی ۱۳ به شعب بانک ملل مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی، یک تا سه قطعه بلیط تهیه نمایند.

رفسنجانی گفت: به نظر می رسد، اینکار بدلیل وجود نظم و انضباط بیشتر در هنگام فروش، پراکندگی شعب این بانک در سطح شهر، ممانعت از تشکیل بازار سیاه و انجام ملاحظات امنیتی برای جلوگیری از بروز هر گونه تخلف، بسیار بهتر و پسندیده تر از روشی باشد که در سالهای گذشته انجام می شد.

وی ابراز داشت: بر اساس قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق خواهد گرفت.   باید اذعان کنم، سازمان ها و مراکز مربوط به برگزاری این مسابقه، بویژه آستان قدس رضوی همه گونه تعامل و همکاری را با ما داشته اند.

سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد زمان برگزاری مسابقه گفت: مطابق نظر سازمان لیگ که از مدتها پیش اعلام کرده است باید بازی در ساعت ۲۰:۴۵ برگزار شود. اما شورای تامین مشهد با برگزاری مسابقه در این ساعت موافق نیست و ساعت ۱۸:۳۰ را پیشنهاد داده است. در حال حاضر رایزنی هایی در حال انجام است. امیدواریم به زودی ساعت دقیق برگزاری مسابقه مشخص شود.

وی اعلام کرد: به هر حال مسوول اصلی برگزاری مسابقات، سازمان لیگ و مسوول تضمین امنیت مسابقه و حواشی آن، شورای تامین مشهد است و هیات فوتبال استان کاملا تابع نظر مراجع ذیصلاح است و با تصمیم نهایی این مراجع هماهنگی و همکاری های لازم را خواهد داشت.

علی رفسنجانی ابراز داشت: هیات فوتبال خراسان رضوی با توجه با اینکه افتتاحیه لیگ هجدهم فوتبال در ایام ولادت ثامن الائمه(ع) و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، برنامه های ویژه ای را برای هواداران فوتبال، تدارک دیده است. این برنامه ها قبل از شروع مسابقه و با محوریت میلاد با سعادت امام هشتم (ع) انجام می گیرد. دراین مراسم از آقای سخندان، کمک داور مشهدی نیز تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.