معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با ابراز امیدواری در خصوص آزادی مناطق باقی مانده در سوریه، روابط حزب‌الله با این کشور را مستمر دانست.

شیخ نعیم قاسم: روابط حزب‌الله و سوریه تداوم خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با «وسام دولانی» معروف به «حاج هادی» از رزمندگان حزب‌الله که اخیرا از فوعه و کفریا بازگشته، از مقاومت مردم این دو شهرک تمجید کرد.

به نوشته گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» لبنان، شیخ عیسی قاسم در این دیدار گفت: به خودمان و به جوانان حزب‌الله و رهبری و تمامی مجاهدین شریف، بازگشت برادرانی که در فوعه و کفریا حق را یاری و از کرامت و شرافت و استقلال و مقاومت دفاع کردند، تبریک می‌گوییم.

او افزود: به ویژه به «حاج هادی» که به پیروزمندانه در راه فتح بزرگی که همراه برادرانمان در فوعه و کفریا رقم خورد، سه سال مقاومت کرد و در مقابله با تروریست‌های تکفیری مورد حمایت آمریکا و اسرائیل، همراه اهالی شریف فوعه و کفریا ایستاد. تبریک می‌گویم.

معاون سید حسن نصرالله با ابراز امیدواری در خصوص آزادی مناطق باقی مانده در سوریه گفت که همکاری حزب‌الله و سوریه پایدار و متداوم است.

او تأکید کرد که برای نیل به منافع مشترک، باید لبنان و سوریه در کنار یکدیگر باشند.

محاصره سه ساله اهالی شیعه شهرک‌های فوعه و کفریا روز جمعه گذشته، سرانجام با خروج 7000 نفر از اهالی در چهار مرحله به پایان رسید و این دو شهرک خالی از سکنه شد. در میان اهالی فوعه و کفریا، 6 تن از رزمندگان حزب‌الله نیز حضور داشتند که به لبنان بازگشته و مورد استقبال گرمی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.