قدس انلاین : طی چند روز آینده در صورت تایید مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان دوران کاری استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد به پایان می رسد.

استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد در راس مدیران بازنشسته

باتصمیم دیروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان  اصلاح و محدودیت‌های جدیدی در این قانون اعلام شد.

در این قانون تنها اجازه بکارگیری بازنشستگان شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور می شود واستانداران و معاونان استانداران همطراز سفرا و معاونان وزرا، شهرداران با قانون جدید باید از سمت های خود کناره گیری کنند.

دارندگان اجازه خاصه مقام معظم رهبری، جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

در همین ارتباط قربان میرزایی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگارمهر اظهار کرد: آمار دقیقی از مدیران بازنشسته شاغل در استان نداریم ولی در حال بررسی هستیم و تا دو الی سه روز آینده مدیرانی که با توجه به قانون جدید باید از پست های خود کناره گیری کنند مشخص خواهند شد.

همچنین نصرالله پژمانفر نیز در گفتگو با خبرنگارمهر گفت: آماری از مدیران بازنشسته که مشمول قانون جدید هستند را ندارم ولی استاندار و شهردار مشهد هر دو بازنشسته هستند.

نماینده مشهد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر صورت اجرای این قانون می تواند منشا خیر و برکت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.