قدس انلاین : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۵۲ درصد از گلزارهای شهدا این استان نیازمند ساماندهی هستند.

۵۲ درصد گلزارهای شهدای خراسان رضوی به ساماندهی نیاز دارد

حجت الاسلام حسین معصومی سه شنبه شب در نشست مجمع مشورتی ایثارگران قوچان اظهار کرد: گلزارهای شهدا در این استان وضعیت مناسبی ندارند بطوری که ۵۲ درصد آنها ساماندهی نشده و نیازمند اعتبار زیادی است.

وی افزود: مزار شهدای قوچان نسبت به سایر شهرستانهای استان وضعیت مناسبتری دارد و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز طی امسال و سال آینده ساماندهی آن به اتمام می رسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد:  مشکلات حوزه جامعه ایثارگری شامل درمان، مسکن، حقوق، بیمه، مسائل تحصیلی و اشتغال است و پنج هزار و ۵۰۰ ایثارگر در خراسان رضوی بیکار هستند و با توجه به کمتر شدن استخدامهای دولتی باید زمینه های دیگری برای اشتغال این عزیزان پیش بینی کرد.

معصومی گفت:هدف از برگزاری نشست در شهرستانها بررسی مشکلات خانواده ایثارگران از نزدیک است و در این سفرها تصمیماتی در خصوص اشتغال جامعه ایثارگری در قالب تفاهمنامه با دستگاههای مربوطه در سطح شهرستان  اتخاذ می شود.

همچنین در این جلسه مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: دولت با اختصاص ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بودجه به بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام توان خود را برای خدمت به این جامعه بکار برده است.

حسن فتحی نیا افزود: قانون ابزار و الزامات فراوانی برای خدمت به جامعه ایثارگری دارد اما به دلیل محدودیت های مالی و بودجه ای خدمات لازم برای جامعه ایثارگری ارائه نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.