۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 611838

قدس انلاین: معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمتی، تمام واحدهای صنفی این شهرستان فعال هستند و هیچ موردی از تعطیلی آنها گزارش نشده است.

هیچ واحد صنفی سبزوار تعطیل نشده است

حسن پارسی پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار سبزوار افزود: با وجود اینکه برخی با سوء استفاده در پی تعطیلی بازار یا بسته شدن برخی صنوف هستند وضعیت بازار در شهرستان سبزوار همچون سراسر کشور آرام است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت برخی کالاها حباب و غیرواقعی است، تصریح کرد: نوسانات قیمت ارز و سکه توطئه دشمن برای ایجاد التهاب در بازار و بروز نارضایی اجتماعی در کشور است.
معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار گفت: هم اینک هیچ کمبود کالا در بازار وجود ندارد و شهروندان نباید نگران تامین کالاهای اساسی باشند.
پارسی پور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای عرضه مناسب و با کیفیت کالا افزود: با هر گونه افزایش قیمت، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: برای کاهش نگرانی شهروندان، نشست های تنظیم بازار بطور مرتب و هفتگی برگزار می شود و شعب سیار نظارت بر بازار در سبزوار راه اندازی می شود.
پارسی پور با بیان اینکه باید عملکرد و نوع شکایات سامانه سامانه 124 به مردم اطلاع رسانی شود، افزود: این سامانه آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی از عرضه کالا و خدمات است.
معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار گفت: در چهار ماه نخست امسال 6 هزار و 287 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شد که تعداد 481 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را سه میلیارد و 209 میلیون و 434 هزار ریال اعلام کرد.
هزار واحد صنفی زیر نظر 42 اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.