یک خبرنگار اسرائیلی تصویر فرمانده‌ رژیم صهیونیستی که فرمان شلیک به جنگنده سوری را صادر کرده بود منتشر کرد.

زن صهیونیستی که فرمان سرنگونی جنگنده سوریه را صادر کرد+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، خبرنگار کانال 10 اسرائیل تصویر کسی که فرمان شلیک موشک به جنگنده سوری را صادر کرده بود، منتشر کرد.

اور هِلر، خبرنگار کانال 10 اسرائیل با انتشار تصویر «اور نعمان» مدعی شد کاپیتان اور نعمان، فرمانده یگان موشکی پاتریوتِ گردان 138، روز سه‌شنبه فرمان شلیک به جنگنده سوری در شمال سرزمین‌های اشغالی را صادر کرده است.

زنی که فرمان سرنگونی جنگنده سوری را صادر کرد+عکس

به گفته این خبرنگار صهیونیستی، اور نعمان دو هفته پیش نیز فرمان داده بود به سمت یک پهپاد سوری شلیک شود. ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه همزمان با فروپاشی سازمانی گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه، در ادامه حمایت‌های آشکار خود از عناصر تروریستی این منطقه، جنگنده سوخو نیروی هوایی سوریه که در حال بمباران مواضع تروریست‌ها بود را هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی مدعی شد سامانه پدافند هوایی این رژیم یک هواپیمای سوری از نوع سوخو را که وارد حریم هوایی جولان شده بود، سرنگون کرده است. خبرگزاری دولتی سوریه نیز اعلام کرد اسرائیل یک جنگنده سوری را در اطراف منطقه وادی یرموک، در سرزمین های سوریه هدف قرار داد.

بنا به گفته منابع نظامی سوریه این جنگنده سقوط کرد و یکی از خلبانهای آن نیز کشته شد. یک منبع نظامی سوری در همین خصوص گفت: «اسرائیل حمایتش را از گروه‌های تروریستی مسلح تأیید کرد و یک فروند از هواپیماهای جنگی ما را که در حال بمباران مواضع تروریست‌ها در منطقه صیدا در اطراف وادی یرموک بود در حریم هوایی سوریه هدف قرار داد».

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.