یزد - وزیرنیرو گفت : کشوردربرخوردی ناعادلانه درگیرتحریم های ظالمانه شده و ما قصد داریم با استفاده ازظرفیت های وداخلی و اتکا به دانش خود تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

استفاده ازظرفیت های داخلی تحریم ها را به فرصت تبدیل می کند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، رضا اردکانیان صبح پنج شنبه درحاشیه مراسم افتتاحیه نیروگاه ۱۰مگاواتی غدیرشهرستان مهریزاظهارداشت : این وزارتخانه  وظیفه دارد با تمام توان در راه تدارک شرایط لازم و ارائه خدمت برای صنایع درجهت تولید انرژی پایدارحرکت کند و ما قصد داریم با استفاده ازمنابع انسانی خود بر تحریم ها غلبه کرده و ایران اسلامی را بیش از بیش درمسیر توسعه و پیشرفت وآبادانی قراربدهیم .

وی افزود : در شرایطی که کشور بامشکلاتی بسیاری مواجه شده مسئولان و مدیران اجرایی کشور باید از نیروهای متخصص بومی و ظرفیت های داخلی دوران تحریم ها را به دوران طلایی تبدیل نمایند .

اردکانیان تصریح کرد: در شریط حال حاضر کشوراولین و اصلی ترین منبع ما در برخورد با موانع و چالش ها  منابع ارزشمند و تجدید پذیرانسانی است ویزد از استان ها یی است که دارای منابع انسانی بسیارمهمی باشد و برای پشت سرگذاشتن تحریم ها استفاده از منابع انسانی داخلی  و زیست محیطی بسیار حایز اهمیت است.

وزیر نیرو خطاب به مسئولین ارشد استان گفت: یزد ازجمله استان هایی است که درحوزه مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی بسیار فعال بوده و استفاده از منابع انسانی بومی نقش مهمی درایجاد زیرساختهای کشور و استان دارد .

در ادامه وزیر نیرو کلنگ آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۳۰مگاواتی مهریز را به زمین زد  که این نیروگاه سالانه۵۸.۲۶۷مگاوات ساعت برق را تولید می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.