در اثر عملیات مقاومتی یک جوان فلسطینی در داخل شهرک صهیونیست نشین "آدم" میان رام الله و قدس اشغالی، یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و ۲ نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲ نفر دیگر در عملیات مقاومتی شهرک "آدم"

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از منابع صهیونیستی، مجری عملیات با حمله به این شهرک، ۳ شهرک نشین صهیونیست را زخمی کرد که یکی از آنها به خاطر شدت زخم هایش به هلاکت رسید و حال ۲ نفر دیگر هم وخیم گزارش شده است.

در همین حال، منابع صهیونیستی از شهادت مجری این عملیات خبر دادند و تاکید کردند که سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی بلافاصله خود را به محل وقوع عملیات رسانده و آنجا را به محاصره خود درآورده اند و تحقیقات شان درباره این حادثه را آغاز کرده اند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین هنوز خبر شهادت مجری این عملیات را به طور رسمی تایید نکرده است و در حال جمع آوری اطلاعات درباره وضعیت وی است.

اما روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به سمت مجری این عملیات مقاومتی تیراندازی کردند که منجر به شهادت وی شد.

ارتش صهیونیستی از ترس نفوذ شمار بیشتری از فلسطینیان به این شهرک، از ساکنان آن خواست که در منازل شان باقی بمانند و تمامی درها را ببندند.

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" نیز به نوبه خود عملیات قهرمانانه شهرک آدم در جنوب رام الله را تبریک گفت و اعلام کرد که «این عملیات واکنشی طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی است که در ادامه انتفاضه دامنه دار ملت فلسطین صورت می گیرد.»

عبد اللطیف قانوع سخنگوی حماس خاطر نشان کرد که «ملت و مقاومت مسلحانه و مسالمت آمیز فلسطین گزینه های متعددی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و جنایت های آن پیش روی خود دارد.»

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.