عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سرلشکر سلیمانی پیام‌های مهم و سربسته‌ی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا طرح کرد که نزدیکی نیروهای ایرانی به آنها ازجمله آن است.

تحلیل پاسخ سرلشکر سیلمانی به ترامپ توسط یک عضو کمیسیون امنیت ملی

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پاسخ سرلشکر قاسم سلیمانی به ترامپ، گفت: آنچه سرلشکر سلیمانی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا، واقعیتی که بود که آمریکایی‌ها باید از آن مطلع می‌شدند.

وی با بیان اینکه، آمریکا به‌قدرت، شجاعت و تدبیر و هوشیاری نیروی قدس سپاه آگاه است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند که مقابله با نیروی قدس بسیار سخت است و ارتش آمریکا در مواجه با مستشاران نیروی قدس در منطقه همواره مغلوب شده است.

نقوی گفت: وقتی آمریکا نمی‌تواند با امکانات و نیروی انسانی بالا در برخی کشورهای منطقه حریف مستشاران و استراتژیست‌های برجسته نیروی قدس شود، پس حتماً در یک نبرد علنی هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت؛ البته ما از هیچ جنگی استقبال نمی‌کنیم و دکترین ما بر اساس دکترین دفاعی ترسیم‌شده است منتهی درصورتی‌که آمریکایی‌ها بخواهند اقدامی را علیه ملت ایران کلید بزنند طبیعی است که این تمام نیروها اعم از نیروی قدس با تمام توان به داشته‌های آمریکا حمله خواهد کرد و این مهم قابل‌انکار نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: سرلشکر سلیمانی پیام‌های مهم و سربسته‌ی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا طرح کرد که نزدیکی نیروهای ایرانی به آنها ازجمله آن است لذا انتظار می‌رود رئیس‌جمهور آمریکا پیش از هرگونه اظهارنظر درباره ایران نسبت به پیام‌های فرمانده نیروی قدس سپاه تأمل لازم را داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.