۳ میلیون و ۱۰۰ هزار کارت ملی هوشمند در خراسان رضوی صادر شده است.

خراسان رضوی دومین استان کشور در ثبت نام و تحویل کارت ملی هوشمند

مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط کارت ملی هوشمند هستند که تاکنون ۷۰ درصد آنها کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند و بقیه آنها تاپایان امسال صاحب کارت ملی هوشمند خواهند شد.

مهندس سید احمد موسوی از تحویل ۵۵ هزار کارت ملی هوشمند طی ۴ ماهه امسال در استان خبرداد و گفت: هنوز یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان برای گرفتن کارت ملی هوشمند مراجعه نکرده اند که بایدبا توجه به مهلت ثبت نام تاپایان امسال اقدام کنند.

وی افزود: خوشبختانه استان خراسان رضوی بعداز تهران دومین استان کشور است که بیشترین ثبت نام و تحویلی کارت ملی هوشمند را داشته است.

مدیرکل پست خراسان رضوی به پروژه سیماک (سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور) دراستان اشاره کرد و گفت: برای راه اندازی پروژه نیاز به همکاری همه جانبه استانداری و فرمانداران داریم تا بتوانیم این طرح را در مرحله نخست در روستاها اجرا کنیم.

وی افزود: متاسفانه از مجموع بیش از ۱۸۰۰ نفر دهیار تاکنون ۷۲ نفر آموزش های لازم را برای این طرح فرا گرفته اند و استان خراسان رضوی در اجرای پروژه سیماک در ردیف استان های آخر کشور قرار گرفته است.

پست خراسان رضوی از نظر درآمدی، ترافیکی و کیفیت جز ۵ استان برتر کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.