قدس انلاین : سرمربی پدیده مشهد با ابراز ناراحتی از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند اما به آن چه که شایسته بودند دست نیافتند. زحمات بازیکنانم به ثمر ننشست. با وجود مشکلاتی که بود و قبل از شروع بازی پیش آمد، توانستیم پا به پای حریف پیش برویم.

چند بازیکن را نداشتیم/ ناراحتم تلاش تیم به ثمر ننشست
یحیی گل‌محمدی پنج‌شنبه شب در نشست خبری پس از شکست تیمش در برابر پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: تمرکز خوبی در شروع بازی نداشتیم، زیرا ناگهان به ما اعلام کردند ۳ بازیکن اصلی تیمت را نمی‌توانی در اختیار داشته‌ باشی. بعد گفتند یک بازیکن اصلی و چند ذخیره را نداری.
او افزود: پنالتی که دادیم به خاطر نداشتن تمرکز بود. در کل درباره مسائل فنی از بازیکنانم راضی بودم و فکر می‌کنم شایسته باخت نبودیم. در هر صورت به پرسپولیس تبریک می‌گویم زیرا در نهایت این تیم بود که ۳ امتیاز را گرفت.
گل‌محمدی تصریح کرد: ناراحتی من از این است که بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند اما به آن چه که شایسته بودند دست نیافتند. زحمات بازیکنانم به ثمر ننشست. با وجود مشکلاتی که بود و قبل از شروع بازی پیش آمد، توانستیم پابه پای حریف پیش برویم.
وی افزود: دروازه‌بان سوم ما روی نیمکت ۱۷ ساله بود و در واقع ما دروازه‌بان جایگزین نداشتیم. اگر کمی نیمکت تیمم قوی‌تر بود و تیم کاملی داشتم، می‌شد بازی را حتی ببریم اما در نهایت این اتفاق نیافتاد. امیدوارم در بازی‌های آتی مشکلات حل شود.
سرمربی پدیده در پاسخ به این که آیا نمی‌شد زودتر این مسائل حل شود؟ گفت: نمی‌دانم باشگاه باید در این خصوص بگوید.
طاری‌بخش، مدیررسانه پدیده نیز گفت: نماینده ما صبح در تهران بود، تاج در مشهد بود و تمامی مجوزها را از خود تاج گرفته‌ بودیم اما ناگهان همه چیز وتو شد.
گل‌محمدی درباره این که آیا با شناخت از پدیده وارد مجموعه شده یا نه؟ گفت: به نظر می‌رسد شما معتقدید پدیده تیم بی‌تشکیلاتی است که ضعیف‌تر از قبل هم شده و هرکسی این‌جا می‌آید از روی بی‌تیمی است، اما ابدا این‌طور نیست. این تیم در سال‌های اخیر مشکلات زیادی داشته اما این دلیل نمی‌شود که از بزرگی پدیده کم کنیم. شک نکنید در سال‌های آتی از نتایج بد دور خواهیم‌ شد. به پدیده و بازیکنانم اعتقاد کامل دارم. همه باید تلاش کنیم، از مجموعه باشگاه پدیده تا مسوولان شهری و استانی تا نماینده خوبی برای خراسان رضوی باشیم.
او درباره عملکرد داوری مسابقه گفت: به ایشان خسته‌ نباشید می‌گویم اما فکر می‌کنم در صحنه‌ای که علیپور بازیکن ما را زد باید مستقیما اخراج می‌شد.
گل‌محمدی درباره غیبت سعید جلالی و صحبتی که در خصوص سرباز شدنش می‌شود گفت: دیروز فهمیدم که جلالی را ندارم. گویا وی سرباز است و باید به فکر گلر جدیدی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.