وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد در شهرک یهودی نشین آدم در شرق رام الله که شب گذشته عملیاتی مقاومتی در آن به وقوع پیوست، ۴۰۰ واحد مسکونی جدید ساخته شود.

لیبرمن: بهترین پاسخ به عملیات شب گذشته، توسعه شهرک سازی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از رسانه های صهیونیستی، آویگدور لیبرمن در توئیتی عنوان کرد که بهترین واکنش به این عملیات، توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.

لیبرمن تصریح کرد که بر همین اساس تصمیم گرفتیم طرحی را برای ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی جدید برای صهیونیست ها در شهرک آدم ارائه دهیم و طی هفته های آینده این طرح به تصویب نهایی خواهد رسید.

لازم به ذکر است که در عملیات شب گذشته در شهرک آدم واقع در شرق رام الله، یک صهیونیست کشته شده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند. مجری این عملیات محمد طارق یوسف نوجوان ۱۷ ساله ساکن شهرک کوپر در مجاورت رام الله بود که خود نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.

این نوجوان فلسطینی در یادداشتی در صفحه شخصی اش در فیسبوک ساعتی قبل از اجرای عملیات ضمن انتقاد از کسانی که در برابر رژیم صهیونیستی و جنایات آن ساکت نشسته اند، تاکید کرد که برای دفاع از مردم فلسطین و پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر علیه زنان و کودکان فلسطینی، دست به این عملیات می زند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.