قدس آنلاین: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بیمه تکمیلی رایگان برای ۴۶ هزار راننده کامیون این استان و همسرانشان در حال پیگیری است.

بیمه تکمیلی رایگان رانندگان خراسانی در حال پیگیری است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، ابراهیم نصری افزود: با تداوم اقدامات حمایتی از صنف رانندگان این استان بیمه تکمیلی به صورت رایگان برای حدود ۹۰ هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برقرار می شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن قرارداد بیمه حوادث رانندگان با پرداخت سالانه ۲۵۰ هزار ریال منعقد شده و هم اکنون در مرحله عضو گیری است.

وی گفت: در بخش بیمه تکمیلی رانندگان، خدماتی از قبیل بستری، انواع تعهدات پایه و سرپایی، عمل های پاراکلینیکی و لیزر و رفع عیوب انکساری پوشش داده خواهد شد.

نصری افزود: در بخش تعهدات پایه نیز تا سقف ۷۰ میلیون ریال و در بخش تعهدات تخصصی نظیر جراحی قلب تا سقف ۱۴۰ میلیون ریال به بیمه شدگان اختصاص می یابد.

وی از رانندگان خواست برای بهره مندی از تسهیلات بیمه تکمیلی و بیمه عمر تا ۱۵ مرداد با مراجعه به سامانه صدور کارت هوشمند، اطلاعات مورد نیاز از جمله شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه کنند.

وی اظهار داشت: این خدمات یکی از اقدامات فرابخشی است که با همکاری شرکتهای حمل کالای سراسر استان برای پاسخگویی به مطالبات رانندگان در زمینه ارتقای سطح معیشت آنان ارائه می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.