شیخ محمد نمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین در مورد تصویب قانون‌های ظالمانه اخیر رژیم صهیونیست از سوی کنیست، گفت: سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال ملت فلسطین از همان آغاز تأسیس تا به امروز تغییری نکرده ولی در سالهای اخیر به دلیل شرایط نابسامان کشورهای اسلامی شدت وشتاب بیشتری گرفته است.

کشورهای شبه جزیره عربستان غلام استکبار جهانی‌اند/ آزادی قدس شریف باید اولویت اصلی تمام کشورهای اسلامی باشد

شیخ محمد نمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل قدس آنلاین اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که هدف رژیم صهیونیستی از تصویب قانون "دولت یهودی" و دهها قانون نژادپرستانه دیگر، چیره شدن بر تمامی سرزمین فلسطین و اشغال بخشی از کشورهای منطقه است.

وی افزود: در حقیقت این رژیم در این راه از همه ابزارهای غیر قانونی استفاده  و از بحران‌های منطقه نهایت سوءاستفاده را می‌کند. همچنین همه خوب میدانند که منشأ خیلی از این بحران‌ها، رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن است.

رئیس شورای اسلامی فلسطین تأکید کرد: همه کشورهای غربی و بعضی از کشورهای منطقه بیش از چند دهه بی وقفه از این رژیم ساختگی پشتیبانی و حمایت کردند تا شعار "سرزمین اسرائیل، از نیل تا فرات" را محقق سازند و این امر لکه ننگی بر پیشانی سران این نظام‌های مدعی دموکراسی است.

شیخ محمد نمر زغموت در مورد ابزارهای دفاع از مسئله فلسطین خاطرنشان شد که مهمترین ابزار دفاع از مسئله فلسطین اتحاد و ایستادگی ملت‌های اسلامی در برابر این توطئه‌های جهانی است، قطعا مسلمانان با توکل بر خداوند متعال و تمسک به رهنمودهای قرآن به عزت و اقتدار جهانی دست خواهند یافت، که قرآن به صراحت امت اسلامی را به توسعه و پیشرفت در همه جنبه‌های زندگی دعوت می‌کند.

وی در ادامه گفت: وحدت مسلمانان پایه و اساس هر گونه مقاومت در برابر دشمنان و پیش شرط هرگونه آمادگی نظامی کشورهای اسلامی است، چراکه قدرت نظامی و پیشرفت علمی باید همراه با وحدت و یگانگی باشد.

رئیس شورای اسلامی فلسطین در خصوص سیاستهای بعضی از کشورهای منطقه، تصریح کرد: آزادی فلسطین و قدس شریف باید در اولویت سیاستهای نظامهای اسلامی و منطقه باشد و این هدفی است که امام خمینی (ره) به دنبال آن بود و یک نیروی نظامی برای تحقق این هدف عالی تشکیل داد.

شیخ محمد نمر زغموت در ادامه گفت:  نظامهای منطقه به ویژه کشورهای شبه جزیره عربستان چیزی جز برده و غلام برای استکبار جهانی نیستند و به هدف حمایت از منافع غرب بر روی صندلی‌های قدرت تکیه داده‌اند وهدفی جز تأمین منافع آمریکا وانگلیس و دفاع از رژیم ساختگی "اسرائیل" ندارند.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط بعضی از کشورهای منطقه چیز جدیدی نیست، تأکید کرد: تاریخ و ملتهای منطقه آل سعود را می شناسند و بر کسی پوشیده نیست که این عبدالعزیز بن سعود است که به انگلیس وعده داد تا فلسطین را به یهودیان صهیونیستی هدیه دهد و از آن دوران این نظام هیچ عقب نشینی از این هدف نکرده است.

رئیس شورای اسلامی فلسطین در پایان تصریح کرد: مقاومت و جهاد تا روز قیامت ادامه دارد و در هر زمانی و هر مکانی از سرزمین اسلامی مردان راستین اسلام به جهاد خود ادامه می دهند، چراکه این یک وعده الهی است که رسول اکرم(ص) به نسلهای حاضر و آینده بشارت داده، پس نا امیدی از پیروزی و ترس از قدرت نظامی دشمنان در قلب مومنان راستین راه ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.