پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی که در جام جهانی حضور داشته‌اند گفت تعطیلات خود را زودتر از موعد به پایان برسانند و به روند آماده‌سازی تیم جهت شرکت در لیگ برتر کمک کنند.

گواردیولا بازیکنان غایبش را هر چه سریعتر می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین، ماه گذشته ۱۶ نفر از بازیکنان این مربی اسپانیایی در روسیه  حضور داشتند. ولی حالا با اینکه به آنها از لحظه‌ی پایان جام جهانی تا زمان بازگشت به اردوی سیتی، حداکثر سه هفته وقت استراحت داده شده بود، حالا گواردیولا می‌گوید بهتر است زودتر از موعد به باشگاه‌شان برگردند.

از بازیکنان سیتی تنها دو نفر برای اولین بازی آبی‌های منچستر در فصل جدید، یعنی فینال کامیونیتی شیلد، که روز پنجم اوت در مقابل چلسی برگزار می‌شود، حضور نخواهند داشت. گواردیولا که پیش از آخرین بازی سیتی در تور آمریکا، در مقابل بایرن مونیخ، سخن می‌گفت گفت:" بیشتر آنها دارند برمی‌گردند. ما برای آماده‌شدن جهت شرکت در اولین فینال فصل ( کامیونیتی شیلد) فقط چهار یا پنج روز زمان داریم و بنابراین باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم. بعضی از بچه‌ها قبل از این بازی و بعضی‌ بعد از این بازی به تیم برخواهند گشت".


گواردیولا در ادامه گفت:" ما برای آن فینال، بازیکن لازم داریم ولی اگر بچه‌ها تا آن موقع برنگردند با بازیکنانی که اینجا هستند به میدان خواهیم رفت. البته این شرایط، ایده‌آل نخواهد بود و ما ترجیح می‌دهیم همه هر چه زودتر با هم باشیم. ولی نیکو کوواچ و سرمربی‌های دیگر هم با همین شرایط روبرو هستند. تقویم مسابقات را نمی‌شود تغییر داد، پس ما مجبوریم خودمان را با آن تطبیق بدهیم". 

گواردیولا گفت:" ما تا اینجا یک اردوی پیش‌فصل برگزار کرده‌ایم و قبل از شروع فصل جدید، به یک اردوی پیش‌فصل دیگر هم احتیاج داریم. من ترجیح می‌دهم بازیکنان غایب تیمم هر چه سریعتر به تیم اضافه شوند ولی خب، این ممکن نیست".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.