۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 612211

قدس آنلاین-نوری: نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی از تغییر فرماندار این شهرستان خبرداد.

فرماندار بردسکن تغییر کرد

دکتر بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در پی بخشنامه وزارت کشور مبنی بر نیروهایی که بازنشسته هستند باید از مسئولیت خود کناره گیری کنند، برات علی نیا فرماندار بردسکن  هم با توجه به اینکه بازنشسته شده بود به مسئولیت خود پایان داد. وی عنوان کرد: دراستان خراسان رضوی 5 فرماندار شامل این بخشنامه می شوند و باید تغییر پیدا کنند. وی افزود:  تا تعیین تکلیف گزینه نهایی فرماندار بردسکن ابراهیم قاسم پور معاونت فرمانداری بردسکن طی حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی به عنوان سرپرست فرمانداری بردسکن منصوب شد.
علی نیا در بهمن ماه سال 93 به عنوان هشتمین فرماندار بردسکن معرفی شد  و در مردادماه امسال  با توجه به بیش از 30 سال فعالیت در وزارت کشور  به مسئولیت خود پایان داد.
بردسکن از سال 74 به شهرستان ارتقا پیدا کرد و طی این مدت تاکنون 8 فرماندار و 2 سرپرست سکانداری فرمانداری را برعهده داشته‌اند و  مهندس ابراهیم قاسم پور به عنوان سومین  سرپرست فرمانداری  می باشد که سکانداری فرمانداری را برعهده خواهد داشت.
قاسم پور یکی از نیروهای ارزشی  و  توانمند و با کار اجرایی در سمت‌های مختلفی چون معاون فرماندار بردسکن و بخشدار انابد کارنامه درخشانی را در  دوران مسئولیت خود دارد.
بردسکن دارای 3 بخش مرکزی، انابد و شهرآباد است که قریب به 100 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.