قدس آنلاین: معاون ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف و تحت تاثیر قرار دادن نخبگان به دنبال جنگ روانی در کشور است.

دشمن به دنبال تاثیر گذاری بر روی نخبگان در راستای جنگ روانی است

به گزارش قدس آنلاین سید نظام موسوی شنبه شب در چهارمین دوره آموزشی  مهارتی سواد رسانه ای «خط انقلاب» با موضوع مقابله با جنگ های روانی در رسانه که به همت سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی در سالن مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شداظهارکرد: کشور ما در معرض جنگ روانی قرار دارد زیرا این مدل تهاجم  هزینه کمتر اما پایداری بیشتری دارد و  امروزه نیز در دنیای مدرن با استفاده از ابزارهای رسانه ای این عملیات تازه تر و پیچیده تر شده است.

وی افزود: در فتنه های سال های ۸۸ و ۷۸ شاهد نمونه بارز این جنگ های روانی در کشور بودیم و امروز هدف دشمن این است که از داخل جمهوری اسلامی را دچار فروپاشی کند. دشمن از جنگ نظامی ترسیده اما تحریم اقتصادی را ابزار قرار داده است تا امید و ایمان مردم را از داخل تضعیف کند.

معاون ارتباطات آستان قدس رضوی گفت: زمانی از طریق شبکه سازی در فیسبوک به دنبال جذب مردم بود و امروز از طریق فضای مجازی و ابزاری از جمله تلگرام و توئیتر، دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف و تحت تاثیر قرار گذاشتن نخبگان به دنبال ایجاد عملیات روانی در کشور است.

موسوی تاکیدکرد: دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه ای اتفاقات داخل ایران را مانند مسائل اجتماعی، کودک آزاری و  قتل را بزرگ نمایی  کرده و از سلبریتی ها به عنوان ابزار استفاد می کنند تا پیامشان را به جامعه برسانند.

وی تاکید کرد: امروز راه مقابله با عملیات های روانی دشمن شناخت فضای مجازی و برقراری ارتباط با این فضا است و نیروهای انقلابی باید با شناخت نسبت به این فضا در این جنگ نرم فعالیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.