اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان مردم را سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی خواند و گفت:اعتماد سازی در بین مردم یکی از اصلی ترین برنامه های پلیس است.

اعتمادسازی اصلی‌ترین برنامه پلیس است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه کمیسیون تحول کلانتری ها و پاسگاه ها گفت: یکی از اقداماتی که در برنامه ویژه تحول کلانتری ها و پاسگاه ها قرار دارد تکریم ارباب رجوع، خدمت رسانی بهتر و سریع تر به مراجعان و اهتمام به رضایتمندی آنان است.

وی سپس به افزایش ۲۷ درصدی تماس مردم استان با سامانه ۱۹۷ در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: برابر ارزیابی های صورت گرفته از سوی بازرسی کل ناجا رضایتمندی مردم استان اصفهان از عملکرد مأموران نیروی انتظامی در این مدت ۷۶ درصد رشد داشته که می توان اذعان کرد، پلیس استان در حوزه اجتماعی و مردم داری بسیار موفق عمل کرده است.

سردار معصوم بیگی از رشد ۴۰۰ درصدی تماس های تقدیر مردم اصفهان از عملکرد کارکنان پلیس خبر داد و گفت: برابر این گزارش میزان شکایت های مردمی از عملکرد کارکنان پلیس نیز ۲۵ درصد کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان، مردم را سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: اعتماد سازی در بین مردم یکی از اصلی ترین برنامه های پلیس است به گونه ای که امروز مردم از پیر و جوان و زن و مرد، اسرار زندگی خود را با کارشناسان و مشاوران پلیس در میان می گذارند و آنها را امین و محرم خود قلمداد می کنند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: ظرف یک سال گذشته قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل در فرماندهی انتظامی استان راه اندازی شد و در این قرارگاه با استفاده از ظرفیت های داخل و بیرون از ناجا توانستیم طرح های بزرگی همچون طرح ذوالفقار و مرصاد را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، انهدام شبکه ها قاچاق مواد مخدر، برخورد با سارقان و مالخران، محکومان فراری، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر عملیاتی کنیم که این گونه اقدامات تاثیر زیادی بر ارتقای امنیت استان داشت.

سردار معصوم بیگی هدف از راه اندازی سامانه ۱۹۷ را نظارت مردمی بر عملکرد پلیس و ارزیابی کارکنان نیروی انتظامی براساس تماس های تقدیر و تشکر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت شهروندان عنوان کرد و گفت: تماس های شهروندان با این سامانه به صورت مستقیم به سامانه اصلی ناجا در مرکز متصل شده و مسئولان، فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی از آنها در برنامه ریزی های خود برای بهبود عملکرد کارکنان استفاده می کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اصلی سامانه ۱۹۷ برپایی جلسات ملاقات مردمی و رسیدگی به مشکلات مردم به صورت چهره به چهره است که در استان اصفهان هم این برنامه روز های دوشنبه هر دو هفته یک بار در دفتر نظارت همگانی پلیس واقع در خیابان بزرگمهر جنب بیمارستان شهید صدوقی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.