آقای گل فصل گذشته بار دیگر با گلزنی کار خود را استارت زد تا نشان دهد همچنان انگیزه بزرگی برای دستیابی به موفقیت دارد.

علیپور: گل دقیقه هشت به پدیده هدیه امام رضا بود

به گزارش قدس آنلاین،بعد از جدایی مهدی طارمی و در حالی که هواداران این تیم به شدت نگران خط حمله خود بودند، علی علیپور با درخششی جالب توجه مشکلات این تیم را برطرف کرد. او در پایان فصل هم توانست عنوان آقای گل و در نهایت برترین مهاجم فصل را از آن خود کند و اکنون برای فصل جدید نیز با رویای تکرار آقای گلی کار خود را با پیراهن شماره ۷۰ پرسپولیس استارت زده است.


علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره پیروزی مقابل پدیده و گلزنی‌اش در این بازی گفت: بهرحال بازی اول برای همه تیم‌ها سخت است. تیم‌ها تغییراتی دارند و شرایط بدنسازی و اردوی آماده سازی هم باعث می‌شود تا بدن‌ها همچنان در فرم ایده آل قرار نداشته باشند. خوشبختانه اما توانستیم به سه امتیاز شیرینی دست یابیم و دست پر مشهد را ترک کنیم.


وی ادامه داد: در پایان بازی محمد انصاری برایم یک حدیث از امام رضا (ع) فرستاد و بعد از آن متوجه شدم توپم درست در دقیقه ۸ بازی وارد دروازه شده است. خوشحالم که در روز میلاد امام هشتم (ع) و در ورزشگاه مزین به نام ایشان در این دقیقه توانستم برای پرسپولیس گل بزنم و این شیرین‌ترین هدیه بود که از آقا امام رضا گرفتم.


علیپور در پاسخ به این انتقاد که چرا تیمش در این بازی نتوانسته عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد و به نظر می‌رسد با جدایی چند ستاره کمی از قدرت آن کاسته شده باشد گفت: الان هم بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و همانطور که گفتم بیشتر مشکلات ما به این خاطر بود که تمرینات فشرده آماده سازی را پشت سر گذاشته بودیم و کمی فرصت برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز داریم. با این حال نمی‌توان از عملکرد خوب بازیکنان پدیده هم به سادگی گذشت و آنها نیز روز خوبی را پشت سر گذاشته بودند و شایسته نتایج خوبی در آینده هستند. ما به دنبال این هستیم تا دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کنیم و همانطور که گفتم بازی‌های اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد.


مهاجم پرسپولیس با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: امکانات ورزشگاه امام رضا فوق العاده بود و امیدوارم روزی تمام شهرهای ما استادیومی مناسب و با امکانات لازم برای ارائه فوتبال داشته باشند. اما موضوعی که در خصوص استادیوم امام رضا وجود داشت به چمن آن مربوط بود. چمن اصلا مطلوب نبود و کنده می‌شد. هر وقت به دنبال استارت بودم اول باید سُر می‌خوردیم و بعد کارمان را ادامه می‌دادیم. امیدوارم این ورزشگاه که امکانات خوبی دارد از این حیث نیز چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.


علیپور در ادامه با تشکر از هوادارانی که بار دیگر با حضور در استادیوم آنها را حمایت کردند گفت: هواداران پرسپولیس همیشه هوای تیم خود را در بهترین و بدترین شرایط داشته‌اند و دیگر ما سورپرایز نمی‌شویم و فقط باید قدردان این موهبت و محبتی که به ما دارند باشیم و تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم تا هیچ وقت شرمنده آنها نشویم. حضور پررنگ آنها در استادیوم امام رضا نیز روحیه بزرگی به ما داد. ما یک تیم و ۴۰ میلیون هوادار هستیم و کاملا بدیهی است که در تمام شهرها هوادار داشته باشیم و از حمایت ویژه و لطف آنها بهره‌مند شویم. در این فصل بیش از همیشه به کمک آنها نیاز داریم تا بتوانیم به نتایج لازم دست پیدا کنیم و بیش از هر چیزی و هر زمانی به حمایت آنها نیاز داریم و امیدوارم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.


آقای گل فصل گذشته در واکنش به اینکه با توجه به عملکردش در فصل گذشته اکنون مدافعان حریف روی او شناخت پیدا کرده و شرایط برای گلزنی را برایش سخت کرده اند گفت: در لیگ برتر دیگر بازی آسان نداریم و همه تیم‌ها و بازیکنان در سطح بالایی حاضر می‌شوند. من هم به دلیل اینکه فصل قبل آقای گل شدم زیر ذره‌بین قرار دارم و با شناختی که بازیکنان از هم پیدا می‌کنند و آنالیزهایی که انجام می‌شود کار برایم خیلی سخت‌تر از فصل قبل خواهد بود. با این حال به جز پنالتی که گل کردم بازهم موقعیت‌هایی در طول ۹۰ دقیقه داشتم که متاسفانه استفاده نکردم. همانطور که گفتم زمین هم شرایط خوبی نداشت و تلاش خواهم کرد از بازی‌های بعدی شرایط بهتری را داشته باشم و به تیمم بیشتر کمک کنم.


علیپور در خصوص خطای خشنی که در دقایق ابتدایی بازی انجام داد و برخی کارشناسان معتقد به اخراج او بودند گفت: زمانی که شجاع پاس داد به دنبال توپ رفتم و اصلاً پشتم را ندیدم و وقتی توپ را کنترل کردم برخورد شدیدی صورت گرفت و با شدت زیادی به پایم برخورد کرد و من روی این صحنه دید نداشتم و هیچ عمدی در کار نبود و از همینجا بار دیگر از بازیکن پدیده به خاطر این برخورد ناخواسته عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد بازی هفته آینده مقابل فولاد گفت: فولاد حریف سختی است. بازی این تیم مقابل پارس جم را دیدیدم. آنها کیفیت بالایی دارند. امسال سال سختی برای ما است ولی به همراه بچه‌ها از اراده قدرتمندی برای تکرار موفقیت برخوردار هستیم و می‌خواهیم تلاش کنیم تا به بهترین‌ها برسیم. امیدوارم در اولین بازی خانگی نیز در کنار هواداران‌مان فصل خوبی را استارت بزنیم و برای موفقیت بیشتر بجنگیم.


علیپور در پایان در پاسخ به اینکه آیا تیمش را مدعی شماره یک قهرمانی در فصل جاری می‌داند یا خیر گفت: صد در صد ما به دنبال جایگاه نخست هستیم و با بچه‌ها هم قسم شدیم موفقیت فصل گذشته را تکرار کنیم و به سومین قهرمانی متوالی دست پیدا کنیم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.