قدس انلاین:فردی سابقه دار که اقدام به شکار قوچ و میش وحشی نموده بود پس از شناسایی دستگیر شد .

شکارچی سابقه دار قوچ و میش وحشی در درگز دستگیر شد

حسین اصلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز  افزود : یک نفر شکارچی حرفه ای سابقه دار که طی سالیان گذشته توسط پرسنل اداره حفاظت محیط زیست درگز دستگیر شده بود و کرارا از ناحیه ی نامبرده گزارشاتی مبنی بر تکرار جرایم گذشته واصل میگردید ، تحت نظر نامحسوس مامورین یگان پارک ملی تندوره درگز و همچنین برخی از دوستداران محیط زیست قرار گرفت که مشخص شد وی اقدام به شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی نموده است و اجزای آنرا در منزل خود نگهداری می نماید .

اصلاحی در ادامه افزود:  پس از اطمینان از وجود اجزای حیوان شکار شده در منزل متهم مامورین یگان حفاظت محیط زیست درگز با کسب نیابت قضایی از منزل متهم سابقه دار بازرسی و در شرایطی که گوشتهای موجود توسط همسر متهم جابه جا و مخفی شده بود ، کشف و ضبط گردید.

اصلاحی گفت : علاوه بر گوشتهای یادشده ، مقدار زیادی مهمات و اجزای سه سلاح گلوله زنی نیز از منزل متهم کشف و در این رابطه پرونده ی تخلفی تشکیل و به دادسرای درگز ارجاع گردید .

اصلاحی در پایان گفت:  قانونگذار برای شکار قوچ و میش وحشی تا سه سال حبس تعیین نموده است ضمن اینکه متهم باید براساس مصوبه ی شماره ی ۳۸۰شورایعالی حفاظت محیط زیست مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب خزانه واریز نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.