گرشاسبی می گوید علی رغم هماهنگی وزیر ورزش با رئیس بانک مرکزی، آن ها پاسخ تلفن او را ندادند تا مجبور به خرید ارز آزاد شود!

گرشاسبی: مجبور شدم ارز آزاد بخرم و خلاف کنم!

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته گرشاسبی میهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود و در خصوص موضوعات مختلف صحبت هایی را انجام داد.

حمیدرضا گرشاسبی در بخشی از برنامه ورزش از نگاه دو درخصوص محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت: ما خود شما می دانید که در دو نیم فصل از نقل و انتقالات محروم بودیم. باشگاه پرپسولیس با کمر خم این جام را به دست آورد و با اختلاف نسبت به رقبا قهرمانی را دوباره به دست آورد. چند شب پیش هم دیدید که در همه شاخص ها از دروازه بان برتر، آقای گل، فوروارد برتر، مرد سال فوتبال، دروازه بان برتر، باشگاه برتر که همه برای پرسپولیس بود و با پنجره بسته به دست آمد. این هم چیزی نبود جز همدلی و تعامل هیئت مدیره و این تعامل با کادرفنی و بایکنان و از همه مهم تر صاحبان اصلی باشگاه که هواداران دلسوز هستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا محرومیتتان در زمستان تمام می شود یا خیر، اظهار داشت: دی ماه ما از محرومیت خارج خواهیم شد و بازیکنان جدیدی که گرفته ایم و من ممنون هستم از آن ها، این ها واقعا عاشقانه پرسپولیس را دوست داشتند و پذیرفتند به پرسپولیس بیایند و با نظر آقای برانکو نیم فصل در دیگر تیم ها حضور خواهند داشت. آقای مهدی شریفی هم با تصمیم برانکو تمرینات را دنبال کند و در نیم فصل دوم هنرش را در زمین نشان دهد.

مجری بار دیگر از گرشاسبی این سوال را پرسید و او گفت: البته یک مشکل جدی ما را تهدید کرد. آن هم این که بخش نامه کردند که نمی توانید ارز آزاد بگیرید و از این طرف هم با پیگیری های شخص آقای سلطانی فر و نامه ایشان به بانک مرکزی این مشکل حل شد. ما هم با جزئیات ارز مورد نیاز را نوشتیم که معوقات، جریمه ها، حقوق آقای برانکو و کادرفنی، بازیکنان خارجی و اردوی کرواسی. امروز فردا کردند تا جایی که نزدیک بود نامه کسر ۶ امتیاز بیاید! من الان در رسانه ملی می گویم که خلاف کردم و رفتم از بیرون ارز تهیه کردم تا پرسپولیس محروم نشود. قطعا مورد بازخواست دستگاه نظارتی قرار خواهم گرفت. ما پیگیر شدیم حتی پاسخ تلفن ما را هم ندادند این عزیزان و اینجا هم گله خودم را انجام می دهم.

مدیرعامل سرخ ها به بحران ارزی نیز پرداخت و یادآور شد: ما زمانی قرارداد بستیم که بحران ارزی به وجود نیامده بود. الان اگر هر تصمیمی بگیریم باید تا رقم آخر قرارداد را پرداخت کنیم و جریمه هم بدهیم. انشالله که تصمیماتی در این خصوص گرفته شود و بتوانیم از این مخمصه خارج شویم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.