قدس آنلاین: رئیس هیات فوتبال شهرستان تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه قهرمان اولین دوره مسابقات لیگ مناطق فوتسال نونهالان کشور شد و با این عنوان سهمیه حضور در لیگ برتر نونهالان کشور را نیز به دست آورد.

 تربت حیدریه قهرمان مسابقات لیگ مناطق فوتسال نونهالان کشور شد

به گزارش قدس آنلاین ، سید احمد رضوی گفت: رقابتهای لیگ مناطق فوتسال کشور در حالی شب گذشته در سالن مالک اشتر شهرستان به اتمام رسید که تیم گوشت روز نماینده خراسان رضوی قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: در دومین دیدار نیز تیم استان مرکزی با نتیجه ٥ بر ٣ ملایر را شکست داد تا پرونده مسابقات لیگ فوتسال مناطق کشور پس از  ٥روز با نایب قهرمانی قزوین و عنوان سومی تیم استان مرکزی در تربت حیدریه بسته شود.

رضوی عنوان کرد: در این رقابت ها که روز جمعه در سالن مالک اشتر تربت حیدریه آغاز شد، تیم های استان قزوین و مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدنددر این مسابقه ها که از دوشنبه هفته جاری آغاز شده بود، پنج تیم حضور داشتند.

رئیس هیئات فوتبال تربت حیدریه افزود: این تیم ها از استان های قزوین، همدان، مرکزی، گلستان و خراسان رضوی بودند که تیم فوتسال گوشت روز تربت حیدریه به عنوان نماینده خراسان رضوی در این دوره از رقابت ها حضور داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.