نشریه مارکا چاپ مادرید از جدی تر شدن موضوع جدایی رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ و پیوستنش به رئال مادرید خبر داد.

لواندوفسکی همچنان به رئال مادرید فکر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، لواندوفسکی پس از  ۴ فصل حضور در بایرن مونیخ، حالا به فکر جدایی از این تیم و پا گذاشتن در مسیری دیگر است. لوا با بایرن در هر ۴ فصل قهرمان بوندس لیگا شد ولی آنها از کسب قهرمانی چمپیونزلیگ بازمانده اند.  رئال مادرید به کابوس بایرن در چمپیونزلیگ تبدیل شده و پیروزی های متعدد سپیدپوشان ، مانع موفقیت بایرن شده است. از همین رو، لوا که به اوج موفقیت خود در فوتبال آلمان دست یافته، به فکر جدا شدن از لیگ این کشور و پا گذاشتن در مسیر چالش های جدید است.


حال نشریه مارکا مدعی شده که رئال مادرید، گزینه اول لواندوفسکی است. او پیش از این چند بار به حضور در رئال بسیار نزدیک بود ولی در نهایت این انتقال عملی نشد. اختلافات ایجاد شده بین او ومدیران و حتی بازیکنان، باعث شده بود تا او در تابستان گذشته تا آستانه جدایی از باشگاه نیز پیش برود ولی در نهایت در جمع باواریایی ها ماندنی شد.


با این حال، این بار به نظر تصمیم او جدی تر از گذشته است. غیبت جام قهرمانی اروپا در کارنامه لواندوفسکی باعث شده که او در پی پیوستن به تیمی باشد که شانس بیشتری برای قهرمانی در اروپا داشته باشد. رئال مادرید در ۳ فصل گذشته موفق شده جام قهرمانی را بالای سر ببرد و رکوردها را به نام خود بزند.


از همین رو، پیوستن به برنابئو می‌تواند بهترین گزینه و راه برای لوا باشد تا به آرزو و هدفش برسد. از سوی دیگر، رئال مادرید با جدایی رونالدو به یک ستاره دیگر در خط حمله اش نیاز دارد. لوپتگی معتقد است که نمی‌توان فشار بازی ها را بر کریم بنزما و گرت بیل تقسیم کرد و نیاز به یک ستاره دیگر در خط حمله وجود دارد.


از همین رو، دو طرف این انتقال آماده شروع مذاکرات هستند ولی طرف تاثیرگذار یعنی بایرن، مطمئنا نمی‌خواهد مهاجم ارزشمند خود را از دست بدهد. هنوز مشخص نیست که واکنش بایرن نسبت به این موضوع چیست ولی احتمالا رئال و لواندوفسکی برای نهایی کردن این انتقال کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.