۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 612334

معاون اجتماعی دادستان مشهد از کشف دو تخته پوست یوزپلنگ در بازرسی کارشناسان از باغ وحش وکیل‌آباد مشهد خبر داد.

کشف لاشه‌های تازه در باغ وحش مشهد

محمد بخشی‌محبی  با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از کشف 4 تخته پوست و 4 جمجمه ببر در باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد در روزهای گذشته، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای برای بازرسی به باغ‌وحش مشهد اعزام شده و در بازرسی‌های خود از داخل یکی از انبارهای باغ وحش دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف کردند.

وی یادآور شد: هم‌چنین پیش از این 4 جمجمه ببر نیز در آن باغ‌وحش کشف شده بود که طبق گزارش کارشناسان بعضی از این جمجمه‌ها تازه هستند و حشرات هم‌چنان در اطراف آن‌ها بوده است و دندان‌های نیش آن‌ها به گونه‌ای است که نشان می‌دهد سن ببرها جوان بوده است.

معاون اجتماعی دادستان مشهد، افزود: کارشناسان دام‌پزشکی نیز به محل اعزام شدند و در گزارش آن‌ها آمده که شرایط بهداشتی باغ وحش برای نگهداری حیوانات مناسب نیست و حتی داروهایی که چندین سال قبل تاریخ آن‌ها منقضی شده است نیز از این باغ وحش کشف شد.

به گزارش ایسنا، معاون اجتماعی دادستان مشهد پیش از این در پی گزارش‌هایی از مرگ 8 قلاده ببر در باغ وحش مشهد از کشف 7 تخته پوست و 4 جمجمه ببر در این باغ وحش خبر داده بود که با واکنش محیطزیست همراه شده بود. مسئولان محیط زیست در واکنش به این اخبار، مرگ این ببرها را طبیعی و مربوط به گذشته دانسته بودند که به مسئولان محیط زیست نیز اطلاع داده شده بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.