بجستان_ فرمانده انتظامی بجستان گفت: سارق از منازل بجستان با اقرار به سرقت به عنف و ۶ فقره سرقت از منازل این شهر دستگیر شد

سارق به عنف با ۶ فقره سرقت در بجستان دستگیر شد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ حسن آزادی خواه ظهر امروز در گفتگو با قدس انلاین از دستگیری سارق به عنف با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره  سرقت ازمنازل از جمله سرقت زعفران، سکه، پول نقد، طلا جات( ۹ النگو و یک دستبند) در این شهرستان دستگیری عاملان این سرقتها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تیمهای ورزیده دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با توجه به سرنخهای موجود این فرد را به عنوان مظنون دستگیر کردند.

سرهنگ حسن آزادی خواه گفت: این مرد جوان در بازجوییهای پلیس با وجود تناقض گویی های خود نتوانست راه نجاتی بیابد و به یک مورد ورود به عنف به داخل منزل و اخاذی با تهدید اسلحه سرد اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده برای تحقیقات و سیر مراحل قانونی پرونده به دادسرا اعزام شد.

وی گفت: متهم ۴۱ ساله سابقه دار با دستور مراجع قضایی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

فرمانده نیروی انتظامی بجستان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و شناسایی مال باختگان از طریق شناسایی اموال مکشوفه از متهم پنج فقره سرقت از خانه های مسکونی رمز گشایی کردند و تحقیقات پلیس آگاهی برای کشف دیگر سرقتهای انجام شده متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.