عهد التمیمی پس از آزادی و در روستای «نبی صالح» در کرانه باختری تأکید کرد که مقاومت تا زوال اشغالگری ادامه خواهد داشت.

مقاومت تا زوال اشغالگری ادامه خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین؛ «عهد التمیمی» جوان مبارز فلسطینی که امروز بعد از ۸ ماه از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده است در کرانه باختری اعلام کرد که مقاومت تا زمان روال اشغالگری ادامه پیدا خواهد کرد.

عهد التمیمی در سخنرانی کوتاهی در برابر خانه پسرعموی شهیدش «عز الدین التمیمی» در روستای «نبی صالح» در کرانه باختری گفت مقاومت ادامه خواهد داشت و از همه کسانی که از او و از اسرای فلسطینی حمایت کرده اند تقدیر کرد.

وی همچنین تأکید کرد که پیامی از اسرای زن فلسطینی دارد که امشب آن پیام را منتشر خواهد کرد.

از سوی دیگر شاهدان عینی از کارشکنی اسرائیلی ها در مراسم آزادی و استقبال از عهد التمیمی و مادرش «ناریمان التمیمی» که در کنار دخترش در زندان بوده خبر داده اند و تأکید کرده اند که عهد و مادرش با یک خودرو جیپ از زندان «شارون» خارج شده بودند و اجازه نداده اند آنها در ایست بازرسی «رنتیس» که شماری از حامیان فلسطینی و خانواده عهد در کنار آن تجمع کرده بودند، از خودرو پیاده شوند.

بعد از انتشار ویدئویی از عهد التمیمی به همراه دیگر اعضای خانواده اش که یک نظامی اسرائیلی را از خانه خود دور می کردند، عهد به وسیله نظامیان اسرائیلی بازداشت شد و با وجود اینکه فقط ۱۶ سال داشت در دادگاه نظامی به ۸ ماه زندان محکوم شد.

جرم عهد که در زندان ۱۷ ساله شده اخلال در کار و حمله به نظامیان اسرائیلی عنوان شده بود. عهد التمیمی که به همراه اعضای خانواده اش از کودکی در برابر نظامیان اسرائیلی ایستادگی کرده به نماد مبارزه فلسطینی تبدیل شده و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شخصا شجاعت او را تحسین کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.