۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 612359

سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که روند ثبت سفارش کالا متوقف نشده است و موارد ثبت شده جهت تأیید فرآیند به صورت آنلاین به دفاتر تخصصی ارجاع می‌گردد.

ثبت سفارش کالا متوقف نشده است

به گزارش قدس آنلاین، پیرو پیگیری خبرنگار این خبرگزاری سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: در حال حاضر ثبت سفارش وفق روال قانونی در جریان بوده و موارد ثبت شده جهت تأیید فرآیند به صورت آنلاین به دفاتر تخصصی ارجاع می‌گردد.

همچنین، رسیدگی به تقاضاهای وارداتی متقاضیان واردات که به دلیل حجم ثبت سفارشات در سیستم بانکی در انتظار تخصیص ارز بودند در یک زمانبندی فشرده در طی هفتۀ گذشته توسط کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و مواد و کالاهای اولویت‌دار واحدهای تولیدی تعیین و نتایج، وارد سامانه جامع تجارت گردید. فلذا، متقاضیان واردات مذکور، حداکثر از ابتدای هفتۀ آتی می‌توانند با مراجعه به درگاه سامانه جامع تجارت از تصمیمات اتخاذی مطلع گردند.

بنابر این گزارش ساعاتی پیش، اخباری بر این مبنا منتشر شد که به دلیل برخی انحرافات صورت گرفته در توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی از سوی دولت، تمامی ثبت‌سفارش‌های قبلی به دلیل بررسی مجدد، ابطال شده و انجام ثبت سفارش جدید نیز فعلا متوقف است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.