مامه بابه تیام مهاجم درخشان تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته بدل به چالش مهم این باشگاه در فصل نقل و انتقالات شده است.

محل اختفای تیام؛ امارات متحده عربی!

به گزارش قدس آنلاین، تیام که گفته می شد مارک شرمن آلمانی برای مذاکره درباره آینده او به تهران سفر کرده ارتباط خود با این ایجنت اروپایی را قطع کرده و در حال حاضر  فعالیت های خود را با یک ایرانی مقیم امارات دنبال می کند. درباره تیام شایعه این بود که وی قصد دارد به تیمی در ترکیه بپیوندد اما برخلاف انتظارها این مهاجم سنگالی در کشور امارات به سر می برد و قصد دارد فصل آینده در فوتبال این کشور به کار خود ادامه دهد. 


یک باشگاه امارات پیشنهادی بالای ۲ میلیون دلار به تیام داده و او با این مبلغ پیراهن تیمی در لیگ فوتبال امارات را برتن خواهد کرد. 


محمد زمانی ایجنت ایرانی مقیم امارات در این باره می گوید: آقای تیام قصد دارد بنابر قراردادی که با استقلال امضا کرده، با پرداخت حق فسخ ۲۰۰ هزار دلاری از این باشگاه جدا شود و در حال حاضر مقدمات کار حضور ایشان در یک تیم اماراتی انجام شده و این انتقال در روزهای آینده رسمی خواهد شد. 


تیام که به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوسته بود بعد از درخشش خیره کننده در لباس آبی ها در لیگ و آسیا چشم های زیادی را متوجه خود کرد و طبیعی بود که استقلال باتوجه به شرایط بحرانی ارز در ایران توانایی رقابت با پیشنهادهای میلیون دلاری کشورهای همسایه را ندارد. اگر همین امروز تیام برای حضور در استقلال رضایت بدهد، مبلغ قرارداد او به بالای ۲۰ میلیارد تومان خواهد رسید که پرداخت چنین پولی در مقیاس لیگ ایران برای باشگاه ها غیرممکن است. 


زمانی با توضیح اینکه موارد جدایی این مهاجم سنگالی به صورت قانونی پیش خواهد رفت در ادامه حرف هایش اعلام کرد: استقلال عقیده دارد تیام بازیکن این باشگاه است اما بندی در قرارداد وجود دارد که ایشان می تواند با پرداخت مبلغ مدنظر قرارداد خود را یک جانبه قطع کند. البته من به تلاش آقای فتحی برای حفظ این بازیکن احترام می گذارم اما فکر می کنم این تلاش باید پیش از این و در زمان عقد قرارداداولیه با تیام صورت می گرفت اگرچه خود تیام هم با این شرط حاضر  به حضور در لیگ فوتبال ایران شده بود که هر زمانی که شرایط یا پیشنهاد بهتری داشته باشد قادر به جدایی باشد.


صحبت های این ایجنت ایرانی در شرایطی مطرح می شود که باشگاه استقلال مجدانه به دنبال احقاق حق و بازگرداندن این بازیکن به تمرینات است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.