قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی از تیراندازی ماموران مبارزه با مواد مخدر به قاچاقچیان در بولوار فردوسی مشهد خبر داد.

جزئیات تیراندازی در مشهد

سردار قادر کریمی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اطلاعات به دست آمده نشان می داد قاچاق ۲ محموله مواد مخدر به خراسان رضوی برنامه ریزی و قرار است به زودی عملیاتی شود.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی پس از ردزنی های گسترده، در اولین مرحله از این عملیات غافلگیرانه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر کرا در محدوده صالح آباد تربت جام شناسایی و به راننده آن دستور ایست دادند که  خودروی پژو متوقف شد اما راننده و ۳ سرنشین این خودرو در تاریکی شب پیاده شده و پا به فرار گذاشتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به سوی سوداگران مرگ، راننده و ۲ سرنشین این خودرو را به ضرب گلوله زمین گیر و دستگیر کردند. در بازرسی از خودروی پژو ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف  شد و جستجو برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

کریمی تصریح کرد: در دومین مرحله از این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو سواری زانتیای مشکی رنگ را در بلوار فردوسی مشهد با شلیک گلوله متوقف و ۲ سوداگر مرگ که در حال رد و بدل کردن مواد افیونی بودند را دستگیر کردند.در این عملیات نیز ۷۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و بیش از ۲۵ کیلوگرم حشیش کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.