قدس انلاین : مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از خدمات‌رسانی به بیش از چهار هزار و 700 نفر در پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی در دهه کرامت خبر داد.

خدمات درمانی موسسه درمانی آستان قدس به بیش از 4700 نفر در دهه کرامت
ناصر سرگلزایی  مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:حدود 12 هزار و 400 زائر و مجاور بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) از خدمات پرستاری دارالشفاء امام (ع) مانند نوار قلب، تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی در دهه کرامت (از 24 تیر تا صبح چهارم مرداد 1397) استفاده کردند.

وی به برپایی پایگاه پایش سلامت مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در دهه کرامت در چهار راه شهدای مشهد نیز اشاره کرد و افزود: افزون بر هزار و 400 نفر زائر و مجاور از نظر قند خون و فشار خون در این پایگاه پایش سلامت غربالگری شدند و توصیه‌های لازم به آن‌ها ارائه شد.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمات پایگاه پایش سلامت مذکور با همکاری دارالشفاء امام (ع) و خادمین سلامت رضوی ارائه شد،تصریح کرد: 20 بیمار از بین مراجعین این پایگاه در دهه کرامت برای پیگیری اورژانسی در سطوح بالاتر درمانی به این دارالشفاء ارجاع داده شدند.

سرگلزایی با اشاره به آغاز ارائه خدمات پزشکی از راه دور در دهه کرامت در مرکز اورژانس صحن هدایت حرم مطهر رضوی، گفت: با اجرای طرح تله مدیسین یا پزشکی از راه دور، پزشکان این مرکز اورژانس توانستند با پزشکان متخصص رشته‌هایی مانند داخلی و اطفال به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار کرده و مشورت کنند.
وی به حضور افتخاری پزشکان متخصص در این طرح اشاره کرد و افزود: همچنین با محوریت مرکز اورژانس صحن هدایت بارگاه مطهر امام هشتم (ع) به منظور ارائه خدمات پزشکی از راه دور به مناطق محروم روستایی، ارتباط‌های چند طرفه بین پزشکان متخصص شهرهایی مانند بجستان و گناباد و پزشکان عمومی روستاهایی همچون بیمرغ و فخرآباد خراسان رضوی برقرار شد.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد:سرهنگ پاسدار حمید غلامی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات آستان قدس رضوی و هیئت همراه نیز در روز میلاد باسعادت امام هشتم (ع) از بخش‌های مختلف دارالشفاء امام (ع) و فعالیت‌های بسیجیان مؤسسه درمانی این آستان مقدس بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) آشنا شدند.

گفتنی است، پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی و دارالشفاء امام (ع) زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در تمامی ایام سال آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی درمانی به اقشار مختلف مردم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.