«مارک نیومایر» بازیکن اهل کشور آلمان وارد تهران شد تا در صورت توافق و گذراندن تست‌های پزشکی بعنوان بازیکن جدید استقلال با این تیم قرارداد ببندد.

جزییاتی از عملکرد فصل گذشته گزینه جدید استقلال در سوپر لیگ ترکیه

به گزارش قدس آنلاین،مارک نیومایر هافبک ۳۳ ساله اهل کشور آلمان هم اینک در تهران است و احتمال این که به زودی با عقد قراردادی رسمی به عضویت تیم فوتبال استقلال در آید وجود دارد. گفته می‌شود نیومایر به استقلال می‌آید تا جای خالی جباروف را پر کند. 

نیومایر متولد سال ۱۹۸۶ در کشور آلمان است. این بازیکن در رده‌های پایه تیم فوتبال منجستر یونایتد هم بازی کرده و به تیم بزرگسالان این باشگاه هم رسید اما هیچ بازی رسمی با پیراهن تیم اصلی و بزرگسال منچستر یونایتد در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود. نیومایر هیچگاه در تیم های مطرح لیگ های معتبر اروپایی بازی نکرده و فصل گذشته نیز در تیم قاسم پاشا ترکیه حضور داشته است.

قاسم پاشا فصل گذشته در لیگ ۱۸ تیمی ترکیه بعد از تیم های گالاتاسرای، فنرباغچه، استانبول باشاک، بشیکتاش، ترابوزان، گوزتپه، و سیواس اسپور با با ۴۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. بازیکن مد نظر استقلال در ۲۲ بازی از ۳۴ بازی تیم قاسم پاشا حضور داشته و در مجموع ۱۰۰۱ دقیقه برای این تیم بازی کرده است. نیومایر در ۲۲ باری که برای قاسم پاشا به میدان رفته ۳ گل به ثمر رسانده و ۴ بار هم پاس گل داده است. 

این بازیکن به طور متوسط در هر دو بازی یک شوت به سمت دروازه حریف داشته و به طور متوسط در هر بازی ۲۵ پاس به بازیکنان هم تیمی خود داده که از هر ۲۵ پاس وی ۲۰ پاس سالم بوده تا آمار ۸۰ درصد دقت در صدور پاس برای وی به ثبت رسیده باشد.

نیومایر به طور متوسط در هر بازی کمتر از یک بار تکل زده در هر بازی کمتر از یکبار مرتکب خطا شده است و در مجموع نیز ۳ بار کارت زرد دریافت کرده است. این هافبک آلمانی ۱۸۱ سانتی متر قد دارد و تخصص او در استفاده با هر دو پا می‌باشد. 

بهترین دوران فوتبال این بازیکن از نظر آماری به سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ باز می گردد. نیومایر در سه فصل پی در پی در لیگ های لیختن اشتاین و و سوییس مجموعا ۱۱۲ بازی انجام داده و ۳۰ گل نیز به ثمر رسانده است. وی بعد از آن به لیگ ترکیه پیوست و عمده عملکرد او در تیم قاسم پاشا به نیم فصل نخست و اوایل نیم فصل دوم فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه باز می گردد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.