کریس رونالدو، ستاره جدید یوونتوس، برای آغاز رسمی حضورش در این تیم و حضور در تمرینات بیانکونری، امشب وارد تورین شد.

سی آر سون وارد تورین شد

به گزارش قدس آنلاین، ستاره پرتغالی به دلیل حضور در جام جهانی، زمان بیشتری نسبت به هم تیمی هایش در تعطیلات به سر برد اما با پایان این مدت، به تورین پرواز کرد.

گروهی از هواداران یوونتوس برای ثبت لحظه ورود رونالدو، خود را به فرودگاه رسانده بودند تا بتوانند تصاویر تازه ای از ستاره ۱۲۰ میلیون یورویی شان ثبت کنند.

در این سفر، خانواده رونالدو از جمله فرزندانش و تعدادی از نمایندگانش نیز حضور داشتند. این در حالی است که یوونتوسی ها در حال حاضر در تور ایالات متحده به سر می برند.

رونالدو که نتوانست با تیم ملی پرتغال از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند و با شکست در این مرحله از دور رقابت ها کنار رفت، در این مدت علاوه بر سپری کردن تعطیلات در کنار خانواده اش، در فعالیت های تبلیغاتی هم حضور داشت.

او که برای تبلیغ برند CR۷ به چین سفر کرده بود، با استقبال پرشور هزاران فوتبال دوست چینی روبرو شد. رونالدو از فردا در تمرینات یووه حضور پیدا خواهد کرد اما او در دیدار مقابل رئال مادرید در اینترنشنال چمپیونزکاپ به میدان نخواهد کرد. انتظار می رود اولین بازی رسمی او برای یووه، اولین دیدار فصل جدید سری آ مقابل کیه وو باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.