رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که رئال مادرید برای خرید تیبو کورتوا و ویلیان، پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی به چلسی ارائه داد.

چلسی، ویلیان و کورتوا را به رئال می فروشد

به گزارش قدس آنلاین،کورتوا که زمانی برای اتلتیکو مادرید بازی می کرد، تنها یک فصل دیگر با چلسی قرارداد دارد و با توجه به اینکه فرزندانش در مادرید زندگی می کنند، مایل است به اسپانیا برگردد.

ویلیان هم که در رقابت های جام جهانی نمایش های درخشانی ارائه کرد، مورد توجه بارسا قرار داشت اما این باشگاه کاتالانی حاضر به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون پوند درخواستی چلسی نشد و با نیمی از این مبلغ، مالکوم را از بوردو خریدند.

اکنون رئالی ها قصد دارند علاوه بر کورتوا، ویلیان را نیز از چلسی بخرند و از ۱۰۰ میلیون پوندی که پیشنهاد داده اند، ۶۵ میلیون مربوط به انتقال ستاره برزیلی خواهد بود.

کورتوا از مدت ها پیش گزینه شماره یک رئال در بازار نقل و انتقالات است و مدیران این باشگاه مطمئن هستند در صورتی که چلسی بتواند جانشینی برای او پیدا کند، این دروازه بان بلژیکی را خواهد فروخت.

گزینه اصلی چلسی برای جانشینی کورتوا، جوردن پیکفورد، شماره یک تیم ملی انگلیس، است اما اورتون تمایلی برای فروش این دروازه ندارد و به همین دلیل، آبی های لندن برای خرید جک باتلند، دروازه بان استوک، اقدام خواهند کرد؛ هرچند زمان زیادی برای نهایی کردن این انتقال وقت ندارند.

در مقابل چلسی برای نهایی کردن انتقال کورتوا به رئال، سه هفته بیشتر وقت خواهد داشت زیرا پنجره نقل و انتقالات لالیگا تا ۳۱ آگوست باز خواهد بود.

انتقال ویلیان به رئال، می تواند به تقویت جایگاه گرت بیل در ترکیب این تیم هم کمک کند. این ستاره ولزی در زمان حضور زین الدین زیدان در سانتیاگو برنابئو بیشتر در سمت راست خط میانی به کار گرفته می شد اما خولن لوپتگی می خواهد آزادی بیشتری به او بدهد و از این بازیکن به عنوان مهاجم مرکزی استفاده کند.

دیلی میل فاش کرد که چلسی به طور جدی در حال بررسی پیشنهاد رئال است. رئالی ها در این تابستان فعالیت چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشتند و تنها خرید قابل توجه آنها، انتقالی ۴۰ میلیون پوندی آلوارو اودریوسولا بود.

چلسی هفته گذشته آماده بود تا بر سر انتقال ویلیان با بارسلونا مذاکره کند اما این باشگاه در مقابل با بوردو وارد مذاکره شد و مالکوم را که در راه رفتن به رم بود، به خدمت گرفت.

اما پیشنهاد رئال، یک فرصت دیگر به چلسی داده تا مبلغ قابل توجهی از انتقال این ستاره برزیلی که دو سال از قراردادش باقی مانده، به دست بیاورد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.