قدس انلاین : مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از آغاز برنامه رف خوانی در کتابخانه های استان از ابتدای مردادماه سال جاری در 117کتابخانه نهادی خراسان رضوی خبر داد.

آغاز فرایند رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از آغاز برنامه رف خوانی در کتابخانه های استان از ابتدای مردادماه سال جاری در 117کتابخانه نهادی خراسان رضوی خبر داد.
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با توضیح اینکه رف خوانی در کتابخانه ها ، برنامه ای برای بررسی موجودی کتاب مخازن و اطلاع ازمیزان موجودی کتاب، کتابهای مفقودی، کتابهای وجینی، کتابهای نیازمند ارسال به صحافی و در نهایت بروز شدن مجموعه منابع کتابخانه هاست گفت: این برنامه برای دومین سال متوالی در کتابخانه های عمومی استان انجام می شود که در این مرحله از ابتدای مرداد ماه سال جاری به همت کتابداران پرتلاش کتابخانه های عمومی در کتابخانه های سراسر استان شروع شده است.
وی ادامه داد: این برنامه از طریق نرم افزار سامان به وسیله بارکدخوان در 117 کتابخانه نهادی استان خراسان رضوی انجام می شود.
سبزیان ادامه داد: عملیات رف خوانی در کتابخانه ها ی عمومی خراسان رضوی در سال گذشته در 115کتابخانه نهادی استان انجام شد و در پایان این فرایند در استان در مجموع بیش از 1میلیون و 941هزار و 764نسخه کتاب مخازن کتابخانه های عمومی استان اعلام شد.
شایان ذکر است در استان 6 میلیون نفری خراسان رضوی هم اکنون 117 باب کتابخانه عمومی نهادی، 80 باب کتابخانه عمومی مشارکتی و 4 باب کتابخانه عمومی مستقل فعال است؛ بیش از 3 میلیون نسخه کتاب در این کتابخانه ها موجود است و 214 هزار تن عضو کتابخانه های عمومی استان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.