یک تاریخدان سرشناس آمریکایی، دونالد ترامپ را یک شخصیت سیاسی خطرناک و بدترین سیاستمدار جهان معرفی کرد.

تاریخدان آمریکایی: اگر ترامپ دهانش را ببندد شاید بتواند دوباره نامزد انتخابات شود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «توماس فرنک»، تاریخدان و کارشناس مسائل سیاسی در آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شدت انتقاد کرد و او را «بدترین سیاستمدار جهان» توصیف کرد.

وی در گفتگو با گاردین اعلام کرد: «البته که دونالد ترامپ خودش بدترین دشمن خود است. آن کنفرانس مطبوعاتی با ولادیمیر پوتین، دیوانگی بود. اگر دونالد ترامپ از توییت کردن هایش دست بردارد و دهانش را ببندد و به آغاز جنگ های تجاری روی نیاورد، بله شاید بتواند دوباره نامزد انتخابات شود.»

این تاریخدان آمریکایی که تاکنون کتاب‌های پرفروش زیادی را هم به چاپ رسانده است، با تأکید بر اینکه چپگراها باید به قشر کارگر ملحق شوند، گفت: ترامپ واقعا به عنوان یک شخصیت سیاسی «خطرناک» است. اگر دموکرات‌ها از آمریکایی های کارگر حمایت نکنند و یک برنامه اقتصادی که با منافع آنها همخوانی داشته باشد، ارائه نکنند، بازی را بر ترامپ خواهند باخت.

دونالد ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی چند هفته پیش خود با رئیس جمهور روسیه در هلسینکی، پایتخت فنلاند انتقاد مقامات آمریکایی زیادی را برانگیخت. ترامپ در این کنفرانس دستاوردهای آژانس های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را زیر سؤال برد و گفت که گمان نمی کند پوتین در این انتخابات مداخله کرده باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.