قدس انلاین: فراخوان طراحی نقاشی دیواری مشهد برای دیوارهای کوچک، مدارس، بوستان ها، مساجد و زمین های ورزشی منتشر شد.

فراخوان طراحی نقاشی دیواری مشهد منتشر شد
 مدیریت امور هنری شهرداری مشهد به منظور بهره‌گیری از ذوق و توان هنرمندان و در راستای زیباسازی شهر از تمامی هنرمندان فرهیخته دعوت می‌کند تا در فراخوان طراحی نقاشی دیواری تابستان 1397 شرکت نمایند. 
خلاقیت در طراحی، نگاه، فرم و زاویه دید متفاوت به موضوع از جمله نکاتی است که در طراحی اهمیت دارد و باید رعایت شود.
جامعیت طرح به‌طوری که همزمان با موضوع و زیبایی هنری و شهری در آن لحاظ شده باشد نیز از نکات مهم دیگر به شمار می آید. همچنین تلفیق و ترکیب فضای سنتی و مدرن نیز حائز اهمیت است.
از آنجا که طرح ها پس از تایید در شورای تخصصی نقاشی دیواری جهت اجرا به مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد ابلاغ می گردد، لذا در طراحی موارد مذکور باید از پرداختن به طرح های فیگوراتیو، عینی و رئال خودداری گردد، به گونه‌ای که فرم و رنگ ساده و گویا باشد.
ارائه طرح‌ها باید به‌ صورت پرینت کامل طرح و رنگی در قطع  A3و مونتاژ طرح روی تصویر دیوار فرضی در قطع A3 ، به صورتی که تصویر از نمای روبرو و جانبی تهیه شود و ساختمان های اطراف، محیط پیرامونی و... مشخص باشند.
علاوه بر این پشت هر طرح مشخصات هنرمند شامل، نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مدرک تحصیلی و موضوع طرح درج شود. در صورت عدم تکمیل موارد بالا از ارائه طرح در شورای تخصصی نقاشی دیواری خودداری می‌شود.
مهلت ارسال طرح‌ها تا پایان وقت اداری روز 22 مرداد ماه سال جاری خواهد بود و لازم به ذکر است که طرح‌هایی که مورد تایید شورا قرار نمی گیرد، عودت داده نمی‌شود.
همچنین طراح می‌‍تواند برای هر موضوع طرح‌های جداگانه ارائه دهد و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
هزینه در نظر گرفته شده برای طراحی هر طرح بین 300 هزار تا 2 میلیون تومان متغیر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال طرح‌های خود به نشانی مشهد، انتهای خیابان شهید دکتر بهشتی، خانه هنرمندان شهرداری مشهد، خانه نقاشی دیواری و نقش برجسته مراجعه فرمایند و در صورت لزوم با سامانه تلفنی 38413900 – 38470124 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.