قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : ماموران مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر توانستند400 کیلوگرم تریاک را ضبط کنند.

کشف 400 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ

 سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشریح این عملیات ضربتی افزود:در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله سنگین مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی و شهر مشهد، ردزنی‌های گسترده در این رابطه آغازشد.


وی تصریح کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، ساعت یک بامداد امروز، در محور خواف به مشهد خودروی وانت مزدا دوکابین حامل موادمخدر را در نقطه کمین خود متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 2 نفر از مجرمان که قصد فرار داشتند در برابرماموران نیروی انتظامی دست به اسلحه بردند و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار کریمی افزود:ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی و ماموران فرماندهی انتظامی خواف در این درگیری مسلحانه یکی از قاچاقچیان را به ضرب گلوله زمین گیر و قاچاقچی دیگر را نیز دستگیر کردند. در بازرسی از خودروی وانت بار 400 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه جنگی کلاش، 4 تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کردند.

وی با تشکر از تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: تحقیقات از این 2 سوداگر مرگ ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.