قدس انلاین : شهردار مشهد با بیان اینکه مطالبات مردم با آنچه که ما پیگیری می‌کنیم متفاوت است، گفت: شعار ما هوشمندسازی است اما سیستم‌های ما هوشمند نیستند و راه رسیدن به این امر از مسیر میز یکپارچه می‌گذرد.

مطالبات مردم را پیگیری نمیکنیم/137 نتیجه ای نداشته است
 قاسم تقی‌‎زاده خامسی امشب در مراسم افتتاحیه میزکار یکپارچه شهرداری مشهد که در تالار شهدای شهرداری برگزار شد، گفت: قبل از شروع طراحی این کار ۱۰۸ سامانه مستقل در سازمان شهرداری وجود داشت اما الان همه آن‌ها روی یک پلتفرم قابل دسترسی است.

شهردار مشهد اضافه کرد: شعار ما هوشمندسازی است اما سیستم‌های ما هوشمند نیستند و راه رسیدن به این امر از مسیر میز یکپارچه می‌گذرد.

وی بیان کرد: اعتراف می‌کنم که ارتباط ما با مردم ضعیف است و مطالبات و خواسته‌های مردم با مسائلی که ما آن‌ها را پیگیری می‌‎کنیم متفاوت است.

تقی‌زاده خامسی بیان کرد: سامانه‌هایی مانند ۱۳۷ نتیجه‌ای نداشته و به دنبال این هستیم که سامانه‌ای طراحی شود تا ارتباط مردم با شهرداری آسان‌تر شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: با افتتاح میز کار یکپارچه ۱۰۸ سامانه بصورت یکپارچه به یکدیگر متصل و قابل دسترسی خواهد بود.

شهریار آل‌شیخ ادامه داد: ایجاد درگاه جامع برای ورد به سامانه‌های ختلف و حذف کدهای کاربری متفاوت، ایجاد سامانه جامع مدیریت جلسات و دعوت به جلسه، اطلاع‌رسانی خودکار، تنظیم صورت‌جلسات و امکان ردیابی تکالیف افراد از جمعه امکانات این سامانه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.