ایلام- رئیس دانشگاه ایلام گفت: مجموعه دانشگاه ایلام بدنبال افزایش کیفیت آموزش است.

افزایش کیفیت آموزش در دانشگاه ایلام

دکتر محمد علی اکبری روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه این دانشگاه به سمت تحصیلات تکمیلی حرکت می کند، اظهارداشت: پذیرش دانشجو در دانشگاه ایلام از مقطع کاردانی و کارشناسی به سمت تحصیلات تکمیلی و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می رود.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۰ هزار دانشجو از سراسر کشور در این دانشگاه در مقاطع مختلف و رشته های گوناگون به تحصیل اشتغال داشتند، افزود: با توجه به تغییر هرم جمعیتی کشور، تعداد دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه ایلام از افزوده شدن سه رشته دانشگاهی به رشته های آموزشی این دانشگاه در سال تحصیلی آتی خبرداد و بیان داشت: دو رشته کارشناسی ارشد برق گرایش الکترومکانیک و عمران گرایش سازه در دانشگاه ایلام و رشته ماشین آلات کشاورزی در مقطع کارشناسی در واحد آموزشی دهلران رشته های جدید این دانشگاه در سال تحصیلی آتی هستند.

محمد علی اکبری با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دانشگاه ایلام بعنوان یک واحد علمی و پژوهشی، موظف به ایجاد بنیان علمی برای بررسی مشکلات جامعه و روند توسعه استان است و در همین راستا همایش بین المللی گردوغبار در اردیبهشت ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار شد که مورد تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفت.

وی یادآور شد: این دانشگاه در نظر دارد که با همکاری اساتید برجسته کشوری و کارشناسان خبره همایش چالش ها و موانع توسعه استان ایلام را در پاییز امسال برگزار کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.