قدس انلاین : جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:۵ زن سارق که در مکان های شلوغ و اتوبوس های مشهد اقدام به کیف زنی می کردند دستگیر شدند.

دستگیری باند زنان کیف زن اتوبوس های مشهد

 ابراهیم قربان‌زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی چند ماه گذشته گزارش کیف‌زنی‌های سریالی از بانوان در اتوبوس‌های شهری و مجتمع‌های تجاری هسته مرکزی مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستورات لازم برای پیگیری سریع شکایت مال باختگان صادر شد.

وی افزود: افسران پلیس زن از کلانتری بانوان مشهد طرح ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند و در اولین مرحله از این عملیات ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس ۳ زن جوان که عینک دودی بر چهره داشتند را در حال کیف‌زنی داخل اتوبوس شهری به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در بازرسی از وسایل این ۳ زن، ۴۵۰ هزار ریال عربستان، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه تبلت، ۲۶ عددکارت، ۲ عدد کیف زنانه دوشی و هشت عدد کیف زنانه جیبی کشف شد.

قربان زاده تصریح کرد: افسران دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد با توجه به سرنخ های به دست آمده ۲ زن جوان دیگر را که سابقه سرقت‌های متعدد در مشهد و کرج داشتند در حال کیف‌زنی در یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از وسایل همراه این متهمان نیز ۳۰۶ هزار ریال دینار عراقی، ۹۳۰ هزار تومان پول ایرانی، ۴ دستگاه تلفن همراه، ۱۲ عدد کارت، ۲ عدد کیف زنانه دستی و سه عدد کیف زنانه جیبی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد:  این  ۵ زن سارق با توجه به اموال کشف شده از آثار ۶۸ فقره سرقت های خیابانی، به ارتکاب جرائم اعتراف کردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.