مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از حضور استان های کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مشهد خبرداد.

گردشگری و صنایع دستی ایران به مشهد می آید
« ابوالفضل مکرمی فر» امروز ۹ مرداد در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: بعد از یک دهه درنیمه اول شهریور نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۱۱ تا ۱۵ شهریور برگزار خواهیم کرد .
وی  با دعوت از کمیته های ۱۲ گانه  ستاد خدمات سفر استان برای حضور در این نمایشگاه گفت: اعضای کمیته های خدمات سفر که خدمات زیادی را به زائران و گردشگران ارائه می کنند برنامه ها و فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.
 مکرمی فر با بیان این که نمایشگاه بین المللی گردشگری  و صنایع وابسته مشهد در ایام پیک مسافرو با حضور و تمام استان های کشوربرگزار می شود،اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی ، جشنواره غذا، آواها ، نواهای و آئین های محلی استان،همایش سرمایه گذاری از بخش های مختلف این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: شهرداری ها از جمله شهرداری مشهد نیزمی تواند برای معرفی فضاهای سرگرمی و تفریحی خود در این نمایشگاه اقدام کند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان این که حضور۱۰ کشور خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است، تصریح کرد: بات توجه به این که  توانمندی های فرهنگی و اجتماعی شهرستان ها درنمایشگاه ها عرضه خواهد شد، این نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندی های گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.