قدس انلاین : کاپیتان تیم پدیده گفت: اخبار ناخوشایند در خصوص بدهی‌های باشگاه تمرکز تیم را بر هم می‌زند.

خبرهای ناخوشایند باشگاه پدیده تمرکز بازیکنان را برهم می زند

 رضا ناصحی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به وضعیت این روزهای باشگاه پدیده اشاره و اظهار کرد: اینکه ناگهان قبل از بازی بفهمیم نمی‌توانیم از یارهای اصلی خود استفاده کنیم ویا  اخبار ناخوشایندی در خصوص بدهی‌های باشگاه بشنویم و نگران باشیم که چه اتفاقی قرار است بیافتد، قطعا تمرکز تیم را بر هم می‌زند و راندمان‌مان را کاهش می‌دهد. 

وی افزود: تیم ما همه چیزش تکمیل است و کیفیت خوبی دارد، اما مسائل حاشیه‌ای کمر تیم را می‌شکند. وطنخواه و سایر مدیران باشگاه پدیده نهایت تلاش خود را می‌کنند تا به سلامت از مشکلات عبور کنیم اما باید مسئولان شهری و استانی پای کار بیایند و از باشگاه پدیده حمایت کنند.

ناصحی بیان کرد:توقع داشتیم حمایت بهتری از پدیده مقابل پرسپولیس توسط تماشاگران صورت گیرد. در شرایط فعلی جز هواداران  چیزی نداریم و چشم امید ما به آنهاست تا در این روزهای سخت حامی‌ تیم باشند.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد:اگر پدیده نباشد قطعا دیگر خبری از استقلال و پرسپولیس در مشهد نخواهدبودو از هواداران توقع همراهی بیشتری داشتیم. 

ناصحی اظهارکرد:از نظر فنی شرایط مطلوبی دارد و با همدلی و زیر نظر کادرفنی مجرب‌ این باشگاه تمرینات آماده‌سازی خیلی خوبی پبش از شروع لیگ داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.