رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت برخورد با اخلالگران اقتصادی گفت: در این خصوص با قوه قضائیه صحبت شده و احتمالا تا روز شنبه ضوابطی را در این زمینه اعلام خواهند کرد.

ضوابط برخورد با اخلالگران اقتصادی تا شنبه اعلام می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که امروز با آن درگیر هستیم ضروری است بیشتر جلسات مجلس به سمت مباحث اقتصادی برود، چرا که شرایط کشور عادی نیست و لازم است جلسات خاصی در این خصوص برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت ترمیم تیم اقتصادی کابینه افزود: کسانی که در بخش خصوصی و دولتی در اقتصاد کشور فساد ایجاد می کنند و کالاهای ضروری مردم را انبار می کنند باید با آنها برخورد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین تأکید کرد: اگر رئیس جمهور تا الان با مردم صحبت می کرد این مشکلات ایجاد نمی شد.

علی لاریجانی، رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: در خصوص ترمیم کابینه، نمایندگان مجلس نامه ای را تدوین کرده اند که به دست آقای رئیس جمهور هم رسیده و پیگیری شده و این مطالبه به حقی است که در این شرایط باید یک تیم اقتصادی قوی بر سر کار باشد.

وی افزود: در خصوص برخورد با اخلالگران اقتصاد نیز با قوه قضائیه صحبت شده و ضوابطی را برای پیگیری و برخورد با این افراد اعلام خواهند کرد که احتمالاً تا روز شنبه این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.