اصفهان- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مدیریت های غلط و نارسایی های امروز در جامعه حاصل بی تدبیری دولت ها است و انسان هایی که خودمان به آنها رآی دادیم، نباید این اتفاقات را به حساب انقلابی بگذاریم که ۷۰۰ هزار شهید تقدیم آن شده است.

مدیریت‌های غلط و نارسایی‌های جامعه حاصل بی‌تدبیری دولت ها است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جعفر عسگری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان بوده و هست زیرا دستاوردهای آن بی نظیر است، اما در این فضایی که دشمن ایجاد کرده نباید در حقانیت انقلاب و نظام دچار شک شویم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب هم در درون و هم در برون از کشور قابل دفاع است، تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «در جنگ روانی دشمن که شخصیت های ارزشمند انقلاب، نیروهای متدین و انقلابی هم دچار تزلزل شوند، باید مراقبت کرد» باید در این فضای ایجاد شده مراقب ارزش های اسلامی باشیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: این روزها ترامپ فشار می آورد، سپس با تحریم دعوت به مذاکره می کند و بعد زیاده خواهی های خود را مطرح می کند؛ همان کاری که با کره شمالی انجام داد، اما اگر چه  ماحرف اول نظامی در جهان را نمی زنیم ولی دارای فرهنگ غنی عاشورایی و ایستادگی در برابر دشمنان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استقلال ایران دستاورد بسیار بزرگی است که باید برای حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم، اظهارکرد: اگر جوانان ما در مقابل داعشی های سوریه ایستادگی نمی کردند، باید این دفاع را در داخل مرزهای خود انجام می دادیم، از این رو باید قدردان تلاش های حاج قاسم سلیمانی باشیم.

عسگری تصریح کرد: امروز دشمن در فضای مجازی تمام اعتقادات ما را تحت الشعاع قرار داده است و در این فضای سنگین رسالت رسانه ها در آگاه‌سازی افراد جامعه بیشتر می شود.

وی گفت: مدیریت های غلط و نارسایی های امروز در جامعه حاصل بی تدبیری دولت ها است و انسان هایی که خودمان به آنها رآی دادیم، نباید این اتفاقات را به حساب انقلابی بگذاریم که ۷۰۰ هزار شهید تقدیم آن شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: ۴۰ سال تحریم بودیم، جنگ نظامی داشتیم و توطئه های فرهنگی و سیاسی داشتیم، اما  اگر مسئولان نظام با مردم صادق باشند، این ملت همچون گذشته همراهی و از ارزش های انقلاب دفاع می کند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، افزود: افزایش امید به زندگی، کاهش فساد اقتصادی، افزایش فناوری های نوین پزشکی، مقام هشتم در فناوری های هسته‌ای از جمله این دستاوردها بوده است.

عسگری تصریح کرد: شورای هماهنگی نهادی غیردولتی با اعتباری زیر ۲۰۰ میلیون تومان سالانه امور استان در ایام الله ها که باعث ایجاد نشاط در جامعه و حفظ حضور مردم در صحنه های مختلف می شود، را اداره کند.

وی افزود: مردم برای احقاق انقلاب بهترین های خود را تقدیم کردند، بماند که عدهای سوء استفاده کردند و پا روی خون شهدا گذاشته و سرمایه داران کشور شدند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ۱۲ مردادماه سالروز تأسیس  این شورا، گفت: مسئولان شورا حقوق بگیر نیستند و در طول سال تنها دو بار حق تبلیغ با میزان هر مرتبه ۲۰۰ هزار تومان دریافت می کنند و خوشحال از خدمت به مردم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.