همزمان با نزدیک شدن به مراسم بزرگ رونمایی سامسونگ در ماه آگوست، بنچمارک جدیدی از سوی شرکت سامسونگ منتشر شده است.

سامسونگ قصد عرضه نسخه جدیدی از سری Galaxy A دارد؟

به گزارش قدس آنلاین، در ماه دسامبر سال گذشته میلادی شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه جدیدی از سری Galaxy A را به همراه پرچمداران نسل اس خود معرفی و عرضه کرد. گوشی های نسل جدید گلکسی ای با دو نام Galaxy A۸ (۲۰۱۸) و Galaxy A۸+ (۲۰۱۸) عرضه شدند.

در حال حاضر شرکت سامسونگ به مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۹ خود نزدیک می‌شود، مراسمی که برگزاری صحیح و قدرتمند آن برای مسئولان این شرکت بسیار حساس و مهم است. به دلیل اهمیت بسیار زیاد این مراسم، سامسونگ تلاش می‌کند تا محصولات بیشتر و بهتری را به همراه نوت ۹ معرفی کند.

در همین رابطه به تازگی تصویری از مشخصات یکی از گوشی‌های سامسونگ در Geekbench منتشر شده است که خبر از عرضه گوشی هوشمند دیگری به همراه نوت ۹ را می‌دهد. این گوشی با شماره سریال SM-A۷۵۰FN بنچمارک شده است و صاحب‌نظران احتمال می‌دهند که مربوط به نسخه‌ای جدید از سری Galaxy A سامسونگ باشد.

بر اساس بنچمارک منتشر شده، گوشی جدید سامسونگ با پردازنده Exynos ۷۸۸۵، حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید نسخه ۸ اوریو عرضه خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که آیا گوشی جدید سامسونگ با شماره سریال SM-A۷۵۰FN، همان Galaxy A۹ (۲۰۱۸) خواهد بود یا خیر.

در ادامه تصویری از بنچمارم گوشی هوشمند جدید و نامعلوم شرکت سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

آیا سامسونگ قصد عرضه نسخه جدیدی از سری Galaxy A را دارد؟ +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.