قدس آنلاین : فردی سودجو یی در نیشابور که در پوشش صندوق خانگی 4 میلیارد ریال از 60 خانواده کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

کلاهبرداری 4 میلیارد ریالی از 60 خانواده در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین  فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری فردی سودجو در شهرستان نیشابور که در پوشش صندوق خانگی ۴ میلیارد ریال از ۶۰ خانواده کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سردار قادر کریمی گفت: در پی شکایت چند تن ازشهروندان مبنی برکلاهبرداری ۴ میلیارد ریالی از ۶۰ خانواده در پوشش صندوق خانگی در نیشابور کلاهبرداری از آنها توسط فردی سودجو تحت عنوان صندوق خانگی، دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر و کاراگاهان پلیس آگاهی نیشابور تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه که در این شهرستان سکونت داشت آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان این پرونده مشخص شد، خانمی ۴۰ ساله پس از اعتمادسازی با تشکیل صندوق قرض الحسنه برای همسایگان و تعدادی از بستگان اقدام به عضوگیری و دریافت مبالغ متفاوتی با عنوان پس انداز  برای انجام قرعه کشی و پرداخت وام کرده است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: این فرد سودجو پس از دریافت مبالغ از اعضاء با طرح این ادعا که شما هنوز برنده نشده اید و هم چنین برخی ادعاهای واهی دیگر، به مدت سه سال اقدام به کلاهبرداری کرده است.

سردار کریمی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات تکمیلی گسترده، متهم را شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه اورا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به کلاهبرداری از ۶۰ خانواده به مبلغ چهار میلیارد ریال اعتراف کرده است، گفت: تحقیقات دراین باره برای شناسایی دیگر شاکیان این پرونده که احتمال می رود در شهرهای دیگر نیز سکونت داشته باشند، ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.