‌قدس آنلاین : مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای فصل ثبت نام مدارس تا کنون حدود ۹۳۰ شکایت به آموزش و پرورش خراسان رضوی واصل شده که از این تعداد ۵۳۰ مورد غیرحضوری و مابقی حضوری بوده است.

۹۳۰ شکایت از ثبت‌نام مدارس خراسان‌رضوی ثبت شده است

به گزارش قدس آنلاین قاسم علی خدابنده اظهار داشت: از ابتدای فصل ثبت نام مدارس تا کنون حدود ۹۳۰ شکایت به آموزش و پرورش خراسان رضوی واصل شده که از این تعداد ۵۳۰ مورد غیرحضوری و مابقی حضوری بوده است.

وی دریافت وجه در هنگام ثبت نام را بیشترین علت شکایات در میان تخلف‌های ثبت نامی دانست و خاطرنشان کرد: از مجموع ۹۳۰ مورد شکایت واصله ۴۶۰ مورد درحوزه دریافت وجه در هنگام ثبات نام بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه نهایت تلاش انجام می‌شود تا شکایات واصله به سرعت پیگیری شود، تأکید کرد: تکریم نکردن ارباب رجوع در مکان ثبت نام، وضعیت لباس فرم مدارس، ثبت نام خارج از محدوده، هدایت تحصیلی و سایر مواردی از این دست  از جمله موارد دیگری بوده که شاکیان به آنها اشاره کرده‌اند.

خدابنده ادامه داد: باید این را گفت که تا کنون حدود ۹۳ درصد از شکایات بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفته و ۶ تذکر کتبی به مدیران مدارس داده شده و ۱۰۰ تعهد کتبی نیز از مدیران متخلف گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای زمان ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ بازدید برای نظارت در روند ثبت نام مدارس صورت گرفته و  ۲ مدیر نیز به هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان ارجاع داده شده‌اند و البته تا کنون مدیری به علت تخلف ثبت نامی در استان از مقام خود  عزل نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.