۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 612819

هوآوی پس از مدت‌ها شایعه، بالاخره ویژگی‌های Honor Note ۱۰ را به صورت رسمی معرفی کرد.

ویژگی‌های Honor Note ۱۰ معرفی شد +تصاویر

به گزارش قدس آنلاین،شرکت هوآوی مدت زیادی است که اعلام کرده بود گوشی Honor Note ۱۰ این شرکت در حال ساخت است و شایعات درباره این گوشی زیاد بود تا اینکه بالاخره شنیدن رسمی ویژگی‌های آن خیال همه را راحت کرد. با معرفی رسمی ویژگی‌های Honor Noe ۱۰ مشخص شد که برخی از آن شایعه‌ها درست بود اما این کمپانی چینی همیشه برای کاربران خود غافلگیری‌هایی با قابلیت‌های تازه‌اش به وجود می‌آورد.

Honor Note ۱۰ با نمایشگر ۶.۹۵ اینچی با کیفیت +Full HD تولید شده و رزولوشن آن ۱۰۸۰x۲۲۲۰ است. جنس این صفحه نمایشAMOLED است و کناره‌های آن بسیار نازک است و در ضمن بالای صفحه نمایش آن از ناچ خبری نیست. نمایشگر Honor Note ۱۰ ازاستاندارد HDR۱۰ پشتیبانی می‌کند و پوشش محدوده رنگی NTSC به اندازه ۱۱۵ درصد دارد.

این گوشی با پردازنده انحصاری هوآوی به نام Kirin و با مدل Kirin ۹۷۰ به همراه حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی تولید می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی Honor Note ۱۰ برای مدل ۶ گیگابایتی، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود در حالی که برای مدل ۸ گیگابایتی فقط حافظه ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. قابلیت پشتیبانی از microSD هم در این تلفن همراه فراهم شده اما از طریق یک اسلات هیبرید یعنی اگر کارت حافظه‌ای به دستگاه خود اضافه کنید خود به خود سیمکارت دومی نمی‌توانید در گوشی خود بگذارید.

چیپست این گوشی برای خنک شدن از فناوری خنک کنندگی مایع استفاده می‌کند که هوآوی آن را «the nine» می‌خواند. این فناوری شامل ۸ لایه از بین برنده گرما و یک لایه لوله خنک کننده مایع درجه PC دارد که به دستگاه کمک می‌کند مدیریت گرمای گوشی تا ۴۱ درصد بهبود داده شود و این به خودی خود ۱۰ درجه سانتی‌گراد دمای گوشی را پایین می‌آورد.

البته این گوشی از فناوری توربو در پردازنده گرافیکی خود پشتیبانی می‌کند اما هوآوی همچنین از فناوری توربو برای عملکرد پردازنده اصلی این گوشی هم خبر داده است. هر دو بهبود دهنده نرم‌افزار در کنار یکدیگر کار می‌کنند تا مد Double Turbo را رقم بزنند که برای راه‌اندازی آن باید دکمه تعبیه شده در پایین دستگاه را فشرد.

گوشی Honor Note ۱۰ دارای یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی در پشت دستگاه است که توسط دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دیگری کمک می‌شود و دوربین جلوی این دستگاه هم ۱۳ مگاپیکسل است. نرم‌افزار دوربین این گوشی با هوش مصنوعی کار می‌کند و برای تشخیص منظره و دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دکمه سخت‌افزاری Double Turbo تعبیه شده در پایین دستگاه می‌تواند برای شاتر دوربین مورد استفاده قرار گیرد.

این اسمارت‌فون با اندروید ۸.۱ Oreo تولید می‌شود و رابط کاربری آن EMUI ۸.۲ است. همه سخت‌افزارهای دستگاه توسط یک باتری به بزرگی ۵هزار میلی‌آمپر کار می‌کند. خوشبختانه هوآوی برای شارژ چنین باتری بزرگی تدابیری هم اندیشیده است و از فناوری Super Charge خود برای این منظور استفاده کرده که باتری این دستگاه را با سرعت بیشتری پر می‌کند.

قیمت Honor Note ۱۰ آنچنان هم کاربران خود را با گرانی ناامید نکرده است و قیمت آن بسته به مدل از ۴۰۹ تا ۵۲۷ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند در حال حاضر در چین پیش فروش می‌شود و از امروز به صورت فیزیکی هم در این بازار به فروش خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.