مدیر عامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد، به منظور جبران کمبود بازار لوازم خانگی آمادگی داریم به طور شبانه روزی و سه شیفت تولید کنیم.

نامه یک شرکت لوازم خانگی ایرانی به وزیر صنعت: برای جبران کمبود بازار حاضریم ۳ شیفته کار کنیم

به گزارش قدس آنلاین،حسین رحمانی نیا مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در نامه به شریعتمداری با اشاره به وضعیت ملتهب بازار لوازم خانگی و امتناع برخی فروشندگان و توزیع کنندگان از تزریق کالاهای تولیدی به بازار اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد به طور ویژه و خارج از برنامه قبلی و در راستای تنظیم بازار با بهره گیری از حداکثر توان تولیدی به صورت شبانه روزی و در سه شیفت تولید نموده تا بخشی از کمبود بازار لوازم خانگی جبران گردد.

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکتهای تولید لوازم خانگی (یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و ...) در ایران و از شرکتهای زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی است که در استان قزوین مستقر بوده و قریب به 650 نفر کارگر در آن مشغول به امر تولید می باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    1 0
    مگه کسی جلوی اقای رحمانی رو گرفته؟ این گوی و این میدان، تولید کنند و بفروشند چرا نمیتونن؟ چون ایشون هم یک مدیر سیاسی است که سفارش اقای وزیر اومده، نیروی انسانی دفترمرکزی رو شخم زده و از هلال احمر اتوبوسی مدیر و نیرو اورده واحد بازرگانی رو نابود کرده الان یک نفر نداریم بلد باشه ایمیل خارجی بزنه واحد خدمات پس از فروش پارس رو ایشون تقریبا تعطیل کرد، کال سنتر رو جمع کرد نیروهاش رو اخراج کرد، الان ضعیف ترین خدمات پنج سال گذشته رو داریم فقط افزایش ماه گارانتی که خدمات نیست،وقتی ساعت پنج بعدازظهر به بعدکسی پاسخگو نیست چه فایده؟